izbor mastercard
Opaženo

Ohranimo delo neprecenljivo

Podjetje Mastercard je v sodelovanju z Obrtno-podjetniško zbornico Slovenije (OZS) in agencijo MayerMcCann pripravilo projekt, ki bo članom OZS pomagal digitalizirati poslovanje in ga prilagoditi novi situaciji.

Kratek opis akcije: Slovenski obrtniki in mali podjetniki se letos spopadajo s posledicami karantene, upadom poslovanja, zaprtjem lokalov in ne nazadnje s spremenjenimi nakupnimi navadami strank. Namen projekta »Ohranimo delo neprecenljivo« je pomagati obrtnikom in malim podjetnikom pri prvih korakih v digitalizacijo poslovanja, pri čemer pomembno vlogo igra možnost takojšnje uporabe izdelkov in storitev Mastercard za elektronsko poslovanje.

Možnosti uporabe orodij e-trgovine v vsakdanjem poslovanju so predstavljene na praktičnih primerih iz slovenskega okolja. Komunikacija projekta poteka v sodelovanju s portalom siol.net. Na posebni podstrani so objavljene videovsebine s praktičnimi primeri delovanja konkretnih obrtnikov, webinarji na temo digitalizacije poslovanja in uvajanja spletne prodaje ter predstavitve produktov v povezavi z njihovo praktično uporabo. Vsebine projekta, pripravo vseh promocijskih gradiv in komunikacijo na digitalnih kanalih in na družbenih omrežjih je zagotovila agencija MayerMcCann.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, vsebinski marketing, webinarji, video promocija

Predstavnik naročnika: Aleš Petejan

Vodja projekta v agenciji: Janja Tekavec

Kreativni in umetniški direktor: Matjaž Požun

Tekstopisca: Michal Lamprecht in Sonja Zlobko

Oblikovalec: Aleš Salokar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji