arcont
Opaženo

Okna, ob katerih zapoje vaše srce

V podjetju Arcont so v sodelovanju s Futuro DDB v novi oglaševalski akciji zapeljevanje s podoknicami prepustili kar svojim oknom.

Kratek opis akcije: »Ko govorimo o dvorjenju in zapeljevanju, je v Sloveniji znana tradicija podoknic. Te spevne anekdote, čustvene pesmi in izpovedi, ki jih slišimo pod svojim oknom, nosijo topel občutek in ustvarjajo prijetno vzdušje. Vsi pa jih povezujemo z ljubeznijo in okni,« pravijo snovalci akcije, v kateri podoknice pojejo kar okna.

Vsako Arcontovo okno »zapoje« svojo podoknico tako na prodajnih mestih kot tudi na njihovi spletni strani. Bolj samosvoja Arcontova okna prepevajo živahne in drzne ljubezenske note, medtem ko prefinjena, elegantna okna zapeljujejo z lahkotnimi podoknicami. Na takšen način lahko bodoči kupci že pred samim nakupom občutijo ambient, ki ga izbrana okna prenesejo v njihov dom.

»Podoknice pa odmevajo tudi v mediju, ki lahko akcijo najbolj učinkovito popelje med kupce. Z Radiom Center v nagradni igri poslušalcem omogočamo, da podoknico podarijo nekomu, ki jim je pri srcu. Seveda pa petja ne prepustijo sodelujočim, glavnemu nagrajencu bodo omogočili izvedbo te lepe geste tako, kot se spodobi –  v živo bo pod oknom izbranca izbrano podoknico zapela voditeljica Neža Kirn,« še dodajajo.

arcont

Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja, izpostavitev na prodajnih mestih, radijska aktivacija

Predstavnica naročnika: Petra Lukač Kolbl

Direktor projekta v agenciji: Peter Dobovičnik

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Umetniška direktorica: Patricija Perše

Tekstopiska: Ema Zdešar

Družbena omrežja: Radio Center, Avokado Creative

Radijska aktivacija: Radio Center

Medijska agencija: Futura DDB

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji