McCrispy
Opaženo

Okus, ki se sliši

V agenciji Futura DDB so zasnovali nov oglas za McDonald's, natančneje za piščančji burger McCrispy.

Kratek opis akcije: »Splošno znano je, da mora odlična jed ugajati tudi našim očem, ne le brbončicam. V naši akciji pa smo se oprijeli dejstva, da zadovoljstvo ob hranjenju lahko pomembno okrepi tudi zvok; še posebej zvok, ki je posledica hrustljavosti hrane. Znanstveniki bi povedali, da hrustljavost hrane možganom sporoča, da je ta sveža, torej zdrava. Da gre za prvinski odziv ...,« pravijo snovalci akcije. Dodajo, da se sami v znanstveno ozadje niso spuščali. Zadošča jim ugotovitev, da kombinacija hrustljavosti in sočnosti, ki jo obljublja McCrispy, prinaša ultimativen užitek. »McCrispy je namreč preprost piščančji burger, toda pomembno drugačen od vseh drugih. Njegova posebnost je velik kos ocvrtega piščančjega fileja v originalni, izredno hrustljavi panadi – od tod opisni slogan: 'Okus, ki se sliši',« še povejo.

Elementi akcije: televizijski oglas, radijsko, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, oprema restavracij

Predstavnik naročnika: Denis Potočnik

Direktorici projekta v agenciji: Urška Nučič in Dragana Josipović

Kreativna direktorja in tekstopisca: Jože Gerečnik in Zoran Gabrijan

Umetniški direktor: Uroš Stražišar

Oblikovalca: Matjaž Lužar in Pia Zavodnik

Priprava vsebin: Tina Križaj in Katarina Ferk

Fotograf: Miha Krivic

Produkcijska hiša: Instant

Režiser: Blaž Švent

Medijska agencija: Futura DDB

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji