Okus, ki se sliši
V agenciji Futura DDB so zasnovali nov oglas za McDonald's, natančneje za piščančji burger McCrispy.
McDonald’s
Kratek opis akcije: »Splošno znano je, da mora odlična jed ugajati tudi našim očem, ne le brbončicam. V naši akciji pa smo se oprijeli dejstva, da zadovoljstvo ob hranjenju lahko pomembno okrepi tudi zvok; še posebej zvok, ki je posledica hrustljavosti hrane. Znanstveniki bi povedali, da hrustljavost hrane možganom sporoča, da je ta sveža, torej zdrava. Da gre za prvinski odziv ...,« pravijo snovalci akcije. Dodajo, da se sami v znanstveno ozadje niso spuščali. Zadošča jim ugotovitev, da kombinacija hrustljavosti in sočnosti, ki jo obljublja McCrispy, prinaša ultimativen užitek. »McCrispy je namreč preprost piščančji burger, toda pomembno drugačen od vseh drugih. Njegova posebnost je velik kos ocvrtega piščančjega fileja v originalni, izredno hrustljavi panadi – od tod opisni slogan: 'Okus, ki se sliši',« še povejo.
Elementi akcije: televizijski oglas, radijsko, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, oprema restavracij
Predstavnik naročnika: Denis Potočnik
Direktorici projekta v agenciji: Urška Nučič in Dragana Josipović
Kreativna direktorja in tekstopisca: Jože Gerečnik in Zoran Gabrijan
Umetniški direktor: Uroš Stražišar
Oblikovalca: Matjaž Lužar in Pia Zavodnik
Priprava vsebin: Tina Križaj in Katarina Ferk
Fotograf: Miha Krivic
Produkcijska hiša: Instant
Režiser: Blaž Švent
Medijska agencija: Futura DDB