Okvir pomoči
Opaženo

Okvir pomoči za boljšo družbo

V agenciji Internavti so v sodelovanju z NLB Skupino zasnovali že četrto sezono uspešnega regijskega projekta »Okvir pomoči«.

Kratek opis akcije: »V današnjem času, ko sta se družba in gospodarstvo znašla sredi okoljskih problemov, pogosto pozabljamo na pomen družbenega vidika trajnosti. Zato tokratna izvedba projekta 'Okvir pomoči' ponuja roko pomoči podjetjem v regiji, ki delate za dobro ljudi,« pravijo snovalci projekta. Letošnji projekt tako še posebej išče inovativna podjetja in projekte, ki izboljšujejo in bogatijo našo družbo ter rešujejo izzive, kot so pretirana uporaba digitalnih tehnologij, medvrstniško nasilje, kršenje človekovih pravic, enakost spolov, revščino, pa tudi izzive, ki jih povzročajo demenca in druge bolezni starajoče se družbe.

V NLB Skupini verjamejo, da je regija jugovzhodne Evrope, kjer delujejo, regija velikih src in idej: »Ker dobro zmaga tam, kjer dobi roko pomoči, so ključni motiv letošnjih oglasov postale ravno roke. Roke, ki ustvarjajo, sodelujejo in pomagajo. Za ljudi. Za vse, kar sledi.«

Podjetja lahko svoje ideje za boljšo družbo in dobrobit človeštva prijavite do vključno 10. marca 2024 na spletni povezavi. 10 izbranih finalistov na slovenskem trgu čakajo številne ugodnosti, tri najboljše regijske ideje pa bo NLB nagradila s finančnimi nagradami v skupni vrednosti 100.000 EUR.

Elementi akcije: razpis za podjetnike in podjetja, televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, promocijski članki, novičniki, sporočila za javnost

Predstavniki naročnika: Ana Herman, Simona Mladenović, Andrej Krajner in Manja Gradišek

Direktorica naročnika: Urša Pučko

Vodji projekta v agenciji: Urška Grabeljšek in Neža Šimenc

Kreativni direktor in tekstopisec: Blaž Kocjančič

Oblikovalec: Nejc Romih

Strategija družbenih omrežij: Maša Erčulj

Produkcijska hiša: NuFrame (Žiga Pokorn in Eva Filipič)

Režiser: Žiga Pokorn

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: 29. januar – 6. marec 2024 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji