ekoman
Opaženo

Opazili smo: 11-letni Ekoman z novo celostno podobo

Ekoman, spletni portal z ekološkimi poslovnimi in promocijskimi darili, v letošnjem letu praznuje že svojo enajsto obletnico. Ob tej priložnosti so predstavili novo celostno grafično podobo in razširili svojo ponudbo okolju prijaznih izdelkov.

Zgodbo Ekomana, ki nastaja v okviru podjetja IN, sta pred enajstimi leti začela pisati zasebna in poslovna partnerja Sandi in Renata Novak. Kot pravita, poskušata pri iskanju idej za izzive obdarovanja ali promocije vedno stopiti iz ustaljenih okvirov, zato sta se namesto »okrogle« desetice odločila posebej obeležiti enajsto leto obstoja, in sicer z novo celostno podobo, tako po vizualni kot tudi vsebinski plati. Pri njenem nastanku sta združila moči z agencijo Starkmat, s katero že nekaj časa sodelujeta pri svojih projektih.

ekoman2

Sandi in Renata Novak. (Foto: Črt Piksi)

In od kod odločitev za novo podobo? »Predvsem se zavedamo, da trajnostna naravnanost v vseh oblikah dela prihaja čedalje bolj v ospredje. Danes si ne moremo več zatiskati oči, da skrb za okolje ni pomembna. S svojo novo podobo želimo biti 'šik' in sveži ter tudi na ta način pokazati ljudem, da so lahko tudi poslovna in promocijska darila iz recikliranih materialov zelo lepa. Predvsem pa nosijo pomembno sporočilo,« sta povedala za MM. 

Ekološke vrečke: majhen korak za podjetja, velik za okolje

Ob tej priložnosti sta predstavila tudi prenovljeni spletni portal ekoman.si in še povečala ponudbo, ki zdaj vključuje že 1300 okolju prijaznih izdelkov. Med njimi so tudi lastne blagovne znamke Ekovrečka, svinčnik Sprout in Moja steklenička. V ponudbo sta pravkar vključila nove »šik« ekološke vrečke. Na vprašanje, zakaj tolikšen pomen pripisujeta prav ekološkim vrečkam, odgovarjata: »Vrečke so najbolj zaželen izdelek, ko se pogovarjamo o majhnem koraku, ki ga podjetja lahko naredijo v skrbi za okolje. In prav tukaj smo najbolj razširili ponudbo, saj menimo, da ni več niti enega razloga, da bi ljudje uporabljali vrečke za enkratno uporabo, recimo plastične. Na ta način tudi dvigujemo zavest ljudi in podjetij.« Kot dodajata, se bosta tudi v prihodnje s še večjo odgovornostjo trudila prispevati k čistejšemu planetu, tako s premišljeno izbiro okolju prijaznih izdelkov kot tudi s poučnimi in praktičnimi vsebinami o trajnostnem delovanju.

Daljši intervju z Renato in Sandijem Novakom si lahko preberete v novi številki MM-ove revije SaMMozavestno, ki jo boste naročniki v tiskani različici naslednji teden prejeli v vaš nabiralnik, v digitalni izdaji pa ga najdete tu (na straneh 56-58).

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji