Opazili smo: 30 sekund vam lahko reši življenje
Društvo Onkoman je v sodelovanju z agencijo AV Studio pripravilo posebno akcijo, v kateri moške spodbujajo k samopregledovanju mod.
Mesec november, ki je poznan tudi kot 'movember', je posvečen ozaveščanju o zdravju moških, zato so v njem začeli z akcijo, ki razbija tabuje okoli samopregledovanja mod in moške poziva k rednemu pregledovanju, ki je ključno za zgodnje odkrivanje bolezni.
Za rakom mod najpogosteje zbolijo mladi moški, ki so stari med 18 in 35 let, vendar pa se seminomski tip pojavlja tudi pri moških med 45 in 55 let. Ker ciljna skupina živi hiter življenjski stil in so dovzetni za 'FOMO' (ang. fear of missing out oz. strah, da bi v življenju zamudili kaj zabavnega), jih akcija nagovarja v času, ko nimajo drugega dela, in jih poziva, da opravijo samopregled, ki jim bo vzel zgolj 30 sekund.
Akcija se tako premišljeno poslužuje kanalov in dokazuje, da vsak moški v vsakem življenjskem slogu lahko najde čas, da pregleda svoja moda. Med drugim ciljno skupino dosegajo s televizijskem oglasom, ki se predvaja pred oglasi (dolžine 30 sekund ali več), in poziva, da pregled opravijo v času naslednjega oglasa, na straniščih fakultet s plakati sporočajo, naj pregled opravijo, ko imajo ravno spuščene hlače, tisk in objave na družbenih omrežjih pa vključujejo besedilo, katerega branje vzame 30 sekund – toliko kot pregled mod. Družbeno odgovorna oglaševalska akcija tako izkorišča potencial najrazličnejših medijev in je dosegla celo informativne oddaje, moške garderobe in nogometne tekme.