7up
Opaženo

Opazili smo: 7UP v novi podobi

Družba PepsiCo je predstavila mednarodno osvežitev blagovne znamke pijače 7UP. Pri tem sledijo konceptu »Upliftment«, za katerega pravijo, da odmeva med ljudmi po vsem svetu.

Kot je ob tem povedal Mauro Porcini, višji podpredsednik in vodja oblikovanja pri PepsiCo, obstaja velika razlika med oblikovanjem vizualne identitete blagovne znamke danes in pred leti. »Živimo v digitalnem svetu, zato si dizajna ne moremo več predstavljati le kot čudovito grafiko, ki statično okrasi izdelek, embalažo ali oglasni pano. Namesto tega si moramo že od samega začetka predstavljati, kako bodo črte, oblike in barve animirane, živele v gibanju in delovale med seboj v digitalnem svetu neskončnih možnosti,« pravi. Z novim dizajnom znamke 7UP so tako želeli narisati prave črte, oblike in barve, »ki lahko lepo in smiselno živijo na izdelku, hkrati pa se zlahka osvobodijo, premaknejo, oživijo in projicirajo nove plasti lepote in pomen za našo blagovno znamko.«

7up

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji