Opazili smo: Ars Pharme ob črnem petku s Črnim Petrom
Blagovna znamka naravnih izdelkov Ars Pharme je akcijo ob letošnjem črnem petku kreativno nadgradila z likom mucka, ki so ga poimenovali Črni Peter.
V oglasih in e-novicah Črni Peter kupce nagovarja s sporočili, kot so npr: »Ko Črni Peter kupuje, vse z darili zasuje«, »Ko Črni Peter kupuje, pametno varčuje«, »Ko Črni Peter kupuje, sosede s prihranki sezuje«. Celotno ponudbo so predstavili na kartah, ki spominjajo na otroško igro Črni Peter. Kupce so nagovorili v treh fazah: VIP-kupci so dobili zgodnjo ponudbo, v naslednji fazi so kupce nagovorili preko oglasov in vabili na pristajalno stran, v zadnji fazi pa so jih povabili k nakupu s popustom.
Pod projekt so podpisani Marko Domazet in Urška Zaloker kot predstavnika naročnika, Iztok Golob kot vodja projekta, Katja Kokalj kot kreativna direktorica in tekstopiska ter Anja Uršič kot umetniška direktorica, oblikovalka in ilustratorka.