črni peter
Opaženo

Opazili smo: Ars Pharme ob črnem petku s Črnim Petrom

Blagovna znamka naravnih izdelkov Ars Pharme je akcijo ob letošnjem črnem petku kreativno nadgradila z likom mucka, ki so ga poimenovali Črni Peter.

V oglasih in e-novicah Črni Peter kupce nagovarja s sporočili, kot so npr: »Ko Črni Peter kupuje, vse z darili zasuje«, »Ko Črni Peter kupuje, pametno varčuje«, »Ko Črni Peter kupuje, sosede s prihranki sezuje«. Celotno ponudbo so predstavili na kartah, ki spominjajo na otroško igro Črni Peter. Kupce so nagovorili v treh fazah: VIP-kupci so dobili zgodnjo ponudbo, v naslednji fazi so kupce nagovorili preko oglasov in vabili na pristajalno stran, v zadnji fazi pa so jih povabili k nakupu s popustom.

Črni Peter1

Črni Peter2

Pod projekt so podpisani Marko Domazet in Urška Zaloker kot predstavnika naročnika, Iztok Golob kot vodja projekta, Katja Kokalj kot kreativna direktorica in tekstopiska ter Anja Uršič kot umetniška direktorica, oblikovalka in ilustratorka.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji