Opazili smo: Big Bang poziva k varnosti v prometu
Pred začetkom novega šolskega leta je Big Bang v sodelovanju s kreativnim studiom Trampolin in z Zavodom Vozim zasnoval akcijo »Varno v prometu«.
Kot pravi Andreja Grebenjak, vodja marketinga v Big Bangu, se v podjetju zavedajo svoje širše družbene odgovornosti, saj so eden od največjih in najbolj prepoznanih prodajalcev telefonov in slušalk. »Zato smo pred dnevi začeli novo družbeno odgovorno akcijo, s katero želimo ozavestiti problematiko uporabe telefonov in slušalk v prometu. Najbolj UAU telefoni in slušalke so namreč tisti, ki jih ne uporabljamo, ko smo udeleženi v prometu, pa naj bo to pri vožnji avtomobila, uporabi skiroja, kolesarjenju ali hoji ob prometnih cestah,« pravi.
Pri snovanju akcije jih je vodilo dejstvo, da se vsako leto (zlasti med mladimi) zgodi preveliko število prometnih nesreč in neugodnih situacij, ki se ali pa bi se hitro lahko končale tragično. Uporaba telefonov in slušalk med hojo ali vožnjo v prometu namreč bistveno poveča verjetnost za nesreče, saj se zmanjša naša pozornost na dogajanje v okolici.
»Čeprav smo s kampanjo šele začeli, so prvi odzivi nad vsemi pričakovanji. Kot opažamo, se tudi mladi zavedajo te pereče problematike,« je za MM povedala Andreja Grebenjak. K širjenju akcije je zagotovo prispevalo tudi to, da so se povezali s številnimi prijatelji podjetja Big Bang – med njimi so KK Cedevita Olimpija, NK Bravo, RK Celje Pivovarna Laško, NŠ Mura, vplivneži in druge organizacije, ki so se z njihovim stališčem poistovetili in želijo biti del spremembe.