butan
Opaženo

Opazili smo: Butan plin se predstavlja z novo podobo

Družba Butan plin predstavlja novo celostno grafično podobo in slogan: »S prijazno energijo naprej.«

Nova podoba je poenotena s podobo krovne družbe SHV Energy, s katero je podjetje strateško povezano. Butan plin bomo tako po novem lahko prepoznali po minimalističnem logotipu v kombinaciji rdeče, črne in bele barve. Novi logotip in prevladujoče barve bodo aplicirali na vsa gradiva (dopisne liste, račune, letake in table) in vse digitalne platforme (nove profilne in naslovne fotografije na družbenih omrežjih). Nova podoba prinaša tudi prenovljeno spletno mesto, za katerega pravijo, da bo uporabnikom zagotavljalo še prijaznejšo izkušnjo in enostaven pregled vseh informacij o ponudbi energetskih rešitev.

butan logo

Hkrati poudarjajo, da se razen nove podobe za uporabnike nič ne spreminja – tako vizija kot vse storitve podjetja ostajajo nespremenjene. Prav tako ostaja nespremenjena zelena jeklenka, ki se poleg barve od drugih jeklenk na trgu loči tudi po vsebini, saj vsebuje 20 odstotkov povsem obnovljivega vira energije, t. j. biopropana.

butan 1

»Sprejemamo korporativno podobo in druge prednosti, ki jih prinaša sodelovanje v okviru korporacije. Tako kot do zdaj pa bomo prisluhnili lokalnim potrebam, individualnim zgodbam in iskali najboljše energetske rešitve zanje. Kot pravi slogan 'S prijazno energijo naprej', se še naprej zavzemamo za ekonomične in do okolja prijazne rešitve, ki bodo ustvarjale dodano vrednost tako za uporabnika kot širše družbeno okolje,« je ob tej priložnosti poudaril Tomaž Grm, generalni direktor družbe Butan plin.

butan 3

butan2

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji