panatus
Opaženo

Opazili smo: Da bo kašelj »mačji kašelj«

V najbolj »kašljajočem« obdobju leta je podjetje Krka Novo mesto ekipi Formitasa zaupalo nalogo, da osveži vizualni in komunikacijski nastop pri promociji zdravila ciljni skupini (aktivna populacija in starši z otroci).

Komunikacijski cilji, ki jih zasleduje predlagana rešitev, so: na kreativen in zapomnljiv način predstaviti Panatus kot zdravilo, s katerim si odpočijemo od kašlja, ustvariti jasno pozicijo pri uporabnikih in s tem diferenciacijo do drugih izdelkov na trgu, ter povečati prepoznavnost in všečnost izdelka, da ta postane prva izbira.

Vizualizacija znanega slovenskega frazema »mačji kašelj« na duhovit način izpostavlja glavno konkurenčno prednost zdravila, ki uporabnikom omogoča, da kašelj postane »mačji kašelj«.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji