Opazili smo: Donat v novi podobi
Pijača Donat, ki so jo proizvajalci poimenovali kar »strokovnjak na področju prebave«, je odslej na voljo v novi podobi.
Svojim trajnostnim zavezam sledi z novo embalažo – s 100-odstotno recikliranimi plastenkami, ki med drugim pomenijo tudi 90-odstotno zmanjšanje emisij ogljikovega dioksida v okolje. Na okolju prijazni embalaži je tudi prenovljena etiketa, za katero so poskrbeli v agenciji Luna \TBWA. »Donat je prepoznan kot odlična rešitev za odpravljanje tegob zaprtja, ob rednem pitju pa deluje tudi preventivno in prispeva k ohranjanju zdravja ter dobrega počutja. Novi videz izdelka je prvi korak na poti repozicioniranja Donata iz izdelka za reševanje funkcionalnih tegob prebave v blagovno znamko, ki deluje na širšem področju prebave,« je za MM povedala Klavdija Vidic, direktorica marketinga, razvoja in raziskav v poslovni enoti Donat pri Atlantic Grupi. Dodaja, da je bil prav poudarek na pomenu preventivne skrbi za prebavni sistem in s tem vpliva na dobro počutje osrednji motiv za spremembo podobe izdelka, ki sporoča razširjeno področje delovanja.
Izvirne izohipse
Osrednji elementi nove embalaže so prenovljen logotip, stilizirana človeška postava s poudarjeno obliko prebavnega sistema ter zlate izohipse na površini etikete. Izohipse delujejo kot grafični element, pomensko pa poudarjajo edinstvenost izvira mineralne vode Donat. Njihov izris namreč ponazarja topografijo območja Rogaške Slatine, na katerem izvira Donat.
Vizualno prenovo bo v prihajajočih mesecih spremljala tudi komunikacijska akcija z namenom ozaveščanja tudi mlajše ciljne skupine o pomenu prebavnega zdravja in preventivnega pitja Donata. »Naš dolgoročni cilj je zgraditi blagovno znamko, relevantno in cenjeno s strani širše ciljne skupine. Glede na edinstvenost, kakovost in klinično dokazano delovanje si Donat ta status tudi zasluži,« meni Klavdija Vidic.