Opazili smo: Drugačen pristop k izobraževanju o pljučnem raku
V AV studiu so za Društvo pljučnih in alergijskih bolnikov Slovenije zasnovali spletno video aktivacijo, namenjeno ozaveščanju o zahtevni tematiki – pljučnem raku.
»O tej bolezni se je težko pogovarjati, še težje pa izobraževati. Zato smo za naročnika ubrali drugačen pristop in zasnovali posebno spletno videoaktivacijo, ki starejšo ciljno skupino aktivira in seznani s ključnimi simptomi pljučnega raka,« pravijo v agenciji. Glavno vlogo v aktivaciji ima voditelj Boštjan Romih, ki uporabnike v posebnem videokvizu seznani z najpomembnejšimi vidiki pljučnega raka. Uporabniki se ob tem na prijazen in zanimiv način seznanijo s simptomi, ki jih morajo potencialni bolniki poznati, da lahko pljučnega raka pravočasno odkrijejo in zdravijo. Več o simptomih na izkasljaj.se.
Pri projektu so sodelovali: Metka Nežič (predstavnica naročnika), Dunja Bibianko Marovt (direktorica projektov), Robert Bohinec (kreativni direktor), Urh Kočevar in Črt Krašovec (oblikovalca). Za produkcijo so poskrbeli v PBGW3.