izkasljaj
Opaženo

Opazili smo: Drugačen pristop k izobraževanju o pljučnem raku

V AV studiu so za Društvo pljučnih in alergijskih bolnikov Slovenije zasnovali spletno video aktivacijo, namenjeno ozaveščanju o zahtevni tematiki – pljučnem raku.

»O tej bolezni se je težko pogovarjati, še težje pa izobraževati. Zato smo za naročnika ubrali drugačen pristop in zasnovali posebno spletno videoaktivacijo, ki starejšo ciljno skupino aktivira in seznani s ključnimi simptomi pljučnega raka,« pravijo v agenciji. Glavno vlogo v aktivaciji ima voditelj Boštjan Romih, ki uporabnike v posebnem videokvizu seznani z najpomembnejšimi vidiki pljučnega raka. Uporabniki se ob tem na prijazen in zanimiv način seznanijo s simptomi, ki jih morajo potencialni bolniki poznati, da lahko pljučnega raka pravočasno odkrijejo in zdravijo. Več o simptomih na izkasljaj.se.

Pri projektu so sodelovali: Metka Nežič (predstavnica naročnika), Dunja Bibianko Marovt (direktorica projektov), Robert Bohinec (kreativni direktor), Urh Kočevar in Črt Krašovec (oblikovalca). Za produkcijo so poskrbeli v PBGW3.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji