Opazili smo: Generaliju pomenite vse
Generali v novi oglaševalski akciji predstavlja svojo rdečo naravnanost, t. i. »reditude«, in sporoča, da jim pomenite vse.
V preteklem tednu smo na Europlakatovih površinah opazili minimalistične oglase v rdeči barvi in se spraševali, komu pomenite vse. Kot so pravilno ugibali tudi naši sledilci na Facebooku, je šlo za dražilce (teaserje) za novo Generalijevo oglaševalsko akcijo. »Kampanja in njen slogan 'Ker nam pomenite vse' predstavljata našo zavezo vseživljenjskemu partnerstvu z našimi strankami. Reditude, skovanka angleških besed red (rdeča, op.p.) in attitude (naš odnos, op. p.) simbolizira naš DNK, ki se odraža skozi naš način dela, predanost in odnos do strank,«, je za MM povedala Svjetlana Almaš, vodja marketinga in komunikacij zavarovalnice Generali.
V seriji lokaliziranih oglasov, ki jih lahko od danes vidite na zunanjih površinah, v digitalnih medijih in na televiziji, nastopajo Generalijevi zavarovalni agenti.
»Obraze akcije smo izbrali med več kot 650-imi zavarovalnimi zastopniki, kar nam je omogočilo tudi, da smo v lokalnih okoljih izpostavili tiste, ki jih bodo ljudje prepoznali,« dodaja Almaševa. Zastopniki so se tako znašli na drugačnem »terenu«, kot so ga vajeni. »Na nek način smo zastopniki vajeni nastopanja, saj sodelujemo tudi pri promocijah. Ampak naše delo vedno poteka v interakciji z osebo. Na snemanju pa smo morali nastopati pred kamero ali fotoaparatom, kar je bil kar velik izziv. Hkrati pa tudi zelo zanimiva izkušnja,« pripoveduje ena od nastopajočih zastopnic v oglasu.
Ob tem Almaševa obljublja, da je trenutna komunikacija šele začetek 360-stopinjske kampanje, ki jo bodo do konca leta dograjevale nove kreativne rešitve in izkustvene aktivacije, skladne z novo resničnostjo.