hiška
Opaženo

Opazili smo: Hiška za promocijo poklica arhitekta

Z namenom popularizacije poklica arhitekta je ekipa arhitekturnega biroja Studio LIST zasnovala arhitekturno hiško, ki je na ogled v Minicityju.

V tem »mestu za otroke« je namreč hiška oz. soba, s katero želijo otrokom na igriv način približali arhitekturo, predvsem pa poklic arhitekta. »Arhitektura je nekaj, kar nas obdaja vsak dan, vsepovsod. Ljudje smo tisti, ki oblikujemo prostor okoli nas, a hkrati tudi prostor oblikuje in vpliva na nas. Arhitekti ljudem pomagamo razumeti, kako pomemben je kakovostno grajen prostor, na drugi pa tudi, kako prostor pravilno načrtovati. V arhitekturni hiški želimo otrokom in staršem preko različnih zabavnih in kreativnih dejavnosti približati poklic arhitekta ter jim na igriv način pokazati pomen kakovostno grajenega prostora,« pojasnjuje Sanja Prosen Filej, vodja vsebinskega marketinga v Studiu LIST.

Hiška kot odraz njihovih vrednot

Ideja hiške je, da otroci vstopijo v nekakšen načrt in se prelevijo v arhitekte. Soba je povsem črno-bela, v njej pa se skrivajo različne ustvarjalne in zabavne aktivnosti. Pri projektu je od ideje do izvedbe sodelovala celotna ekipa studia. Vse stene in pohištvo so porisali ročno, končno izvedbo pa si lahko ogledate na videoposnetku.

Hiška ne bo pripomogla le k promociji poklica arhitekta, temveč tudi k njihovi lastni promociji. »V njej spodbujamo, da razmišljajo o prostoru okoli nas in jih izobražujemo o grajenem okolju. Na ta način si prizadevamo biti družbeno odgovorno podjetje. Arhitekturna hiška je tudi odraz naše kreativnosti, saj smo jo v celoti izvedli člani ekipe Studia LIST, in timskega dela oziroma povezanosti celotne ekipe. To pa so zagotovo vrednote, ki jih gojimo v našem podjetju. Želimo si, da jih ob obisku arhitekturne hiše prepoznajo tudi preostali,« je za MM povedala Sanja Prosen Filej.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji