Opazili smo: Hofer izboljšuje interno komunikacijo z novo aplikacijo
Hofer je za svoje zaposlene vzpostavil nov kanal interne komunikacije – aplikacijo Moj Hofer.
Gre za digitalno platformo, katere glavni namen je na enem mestu združiti že skoraj 2000 sodelavk in sodelavcev v 89-ih trgovinah po Sloveniji, logističnih centrih in upravi, kar ponazarjajo s sloganom »Skupaj povezani«.
Aplikacijo uporablja že 75 % sodelavk in sodelavcev
V aplikacijo se je v manj kot dveh mesecih registriralo kar 75 odstotkov Hoferjevih sodelavk in sodelavcev. Do zdaj je bil ključni kanal interne komunikacije interna revija Več, ki so jo nato nadomestili t. i. infoboardi (televizijski zasloni v skupnih prostorih, kjer so se predvajale ključne in zanimive vsebine), zato so pri Hoferju še posebej veseli, da so novi kanal dvosmerne komunikacije zaposleni sprejeli tako hitro in v takšnem obsegu.
V aplikaciji so na voljo predvsem ažurne novice, praktične informacije, možnost prijave na različne dogodke in aktivnosti, ekskluzivni predogledi novih oglasnih akcij in druge zanimive vsebine. Preko aplikacije predstavljajo tudi številne zanimive zgodbe in talente zaposlenih, ki tako tudi soustvarjajo vsebino, z dvosmerno komunikacijo pa lahko vedno predlagajo svoje zamisli.