batasta3
Opaženo

Opazili smo: Igriva kampanja za Hit produkt 2021

Agencija Formitas ponovno sodeluje pri projektu »Štartaj Slovenija«. Kot vsako leto po zaključku sezone so tudi letos pripravili oglaševalsko akcijo za prejemnika naziva Hit produkt: tokrat so bile to testenine iz sladkega krompirja Batasta.

Martina Wanis in Jan Šlamberger, snovalca blagovne znamke Batasta, sta pred kratkim slovenskemu trgu ponudila nove gigli testenine Batasta, ki navdušujejo »z edinstveno obliko, rožnato barvo in nepozabnim okusom«, kot pravijo. V agenciji Formitas so za okus testenin pripravili embalažo in animiran televizijski oglas. »Oglas na igriv način predstavlja mladosten duh in trajnost, ki sta zasidrani v identiteti znamke Batasta. V ospredje postavlja prepoznaven lik sladkega krompirčka, ki ga poznamo že iz embalaže testenin, ki smo jo prav tako oblikovali v naši agenciji,« so povedali za MM.

batasta pink

Pod akcijo so podpisani Žana Močnik (vodja projekta v agenciji), Blaž Ritmanič (kreativni direktor), Tina Milošič (oblikovalka) in Neža Mihelič (tekstopiska).

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji