intersport2
Opaženo

Opazili smo: Intersport izboljšuje pojavnost znamke

Trgovina Intersport je pripravila osveženo podobo zunanjega oglaševanja, ki je posledica želje po izboljšanju priklica in pojavnosti znamke Intersport.

Nadgradnja grafične podobe z namenom večje prepoznavnosti znamke, ki so jo pripravili v sodelovanju med medijsko agencijo Zenith in ekipo Saatchi&Saatchi ter strateškim oddelkom, povečuje vpliv zunanjega oglaševanja in izboljšuje ključne kazalnike uspešnosti znamke. Prvi prenovljeni plakati so bili na ulicah ob začetku nove šolske sezone, drugi pa so sledili na temo tekaške ponudbe za jesen.

Kot pravijo, so ob dobrih rezultatih sprememb že v načrtu nove zimske oglaševalske aktivnosti in premiki tudi na drugih kanalih.

intersport3

intersport4

intersport5

Pri projektu so sodelovali Bartlomiej Behnke in Barbara Janžekovič kot predstavnika naročnika, na agencijski strani pa Maka Lippai Senekovič kot direktorica naročnika, strateginja Maja Michieli, izvršni kreativni direktor Toni Tomašek in Jasna Vejselovič, ki je poskrbela za vizualno zasnovo.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji