Opazili smo: Intersport izboljšuje pojavnost znamke
Trgovina Intersport je pripravila osveženo podobo zunanjega oglaševanja, ki je posledica želje po izboljšanju priklica in pojavnosti znamke Intersport.
Nadgradnja grafične podobe z namenom večje prepoznavnosti znamke, ki so jo pripravili v sodelovanju med medijsko agencijo Zenith in ekipo Saatchi&Saatchi ter strateškim oddelkom, povečuje vpliv zunanjega oglaševanja in izboljšuje ključne kazalnike uspešnosti znamke. Prvi prenovljeni plakati so bili na ulicah ob začetku nove šolske sezone, drugi pa so sledili na temo tekaške ponudbe za jesen.
Kot pravijo, so ob dobrih rezultatih sprememb že v načrtu nove zimske oglaševalske aktivnosti in premiki tudi na drugih kanalih.
Pri projektu so sodelovali Bartlomiej Behnke in Barbara Janžekovič kot predstavnika naročnika, na agencijski strani pa Maka Lippai Senekovič kot direktorica naročnika, strateginja Maja Michieli, izvršni kreativni direktor Toni Tomašek in Jasna Vejselovič, ki je poskrbela za vizualno zasnovo.