ljubno
Opaženo

Opazili smo: Kaj imajo skupnega ženski smučarski skoki in kos torte?

Agencija Saatchi & Saatchi z družbo BTC ta vikend vabi k ogledu tekem v ženskih smučarskih skokih v Ljubnem in glasnemu navijanju, pa čeprav pred televizijskimi zasloni. Saj veste: dober glas seže v deveto vas, navijaški pa vse do vrha skakalnice.

Letos bodo ženski smučarski skoki v Ljubnem že desetič in kljub temu, da so bile priprave na dogodek letos otežene zaradi epidemije koronavirusa, so pripravljalne ekipe poskrbele, da so tudi letos potekale tekoče. Čeprav se tekem gledalci ne bodo mogli udeležiti v živo, si jih bodo lahko v soboto in nedeljo v neposrednem prenosu ogledali preko malih zaslonov. Temu se je morala prilagoditi tudi komunikacijska akcija, za katero so poskrbeli v agenciji Saatchi & Saatchi. Namesto k prodaji vstopnic in rekordnemu obisku letos spodbujajo rekorden ogled iz udobja domačega kavča. Ob njem pa si lahko privoščite tudi kos torte, kakršna vabi s plakatov za Ljubno 2021.

»Prav mogoče je tudi, da bo ta kos torte prišel prav pri proslavljanju morda prve slovenske zmage na Ljubnem – Nika Križnar, ki je bila lani tretja med posameznicami in druga z ekipo, namreč letos upa, da se bo zavihtela na vrh,« pravijo organizatorji.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji