Opazili smo: Kanal A v novi grafični podobi
Kanal A je včeraj zamenjal svojo grafično in zvočno podobo. Na Pro Plusu pravijo, da ob tem »ostaja zvest svojemu živahnemu, drznemu in vznemirljivemu značaju«. Podoba je minimalistična, a učinkovita.
Minimalistična podoba za moške
»Ciljno občinstvo Kanala A so mlajši in zreli moški, zato je podoba minimalistična, a zelo učinkovita in že zaradi velikosti in narave tipografije karakterna. Ohranja prepoznavno, športno zeleno barvo, ki se ji kot najbolj viden element prenove pridružuje komplementarna oranžna. Ta bo poudarjala raznolikost in dodajala dramatičnost,« pravijo na Kanalu A. Dodajajo, da je premišljena osvežitev del strateškega prilagajanja na nove zaslone pametnih tehnologij. Ključni elementi so postali bolj fleksibilni in se lažje aplicirajo tudi na pokončne zaslone, na katerih je prisotna promocija vsebin Kanala A. Za osvežitev podobe je poskrbela hišna ekipa promocije.
V središču še vedno akcijski filmi in športni prenosi
»Srce« televizijskega programa Kanal A ostajajo akcijski filmi, športni prenosi, informativna oddaja Svet in serije. Jeseni bodo športni navdušenci tako lahko gledali UEFA Ligo prvakov in spremljali karavano MotoGP, v kvalifikacijah za EP 2021 pa navijali za slovenske košarkarske junake. Ob večerih gledalce čakajo filmski sklopi legendarnih akcij, kriminalk in komedij, niso pa pozabili niti na stalnice domače produkcije.