Opazili smo: Koledar, ki ozavešča
Pred koncem lanskega leta je izšel (vedno razprodani) koledar Nogometnega kluba Maribor, ki letos opozarja na vse večji problem demence. Oblikovali so ga v agenciji Aritmija, partner projekta pa je Univerzitetni klinični center Maribor.
Kot pravijo v Aritmiji, so se v koledarju spomnili »vseh nepozabnih trenutkov ikoničnih sezon, zaradi katerih so tekle solze, se slišali žvižgi, svetile bakle, se slišali navijaški napevi in aplavzi iz mnogih stadionov. Spomnili smo se tako epskih zmag kot tudi bolečih porazov, ki bi jih sicer naraje pozabili.«
Navijaški koledar po njihovih besedah služi kot močan opomnik o dragocenosti in hkrati krhkosti naših spominov, zato želijo, da je glas vseh in podpora vsem, ki se soočajo z demenco, eno od najtežjih bolezni našega časa, ki globoko zarezuje v življenja posameznikov in njihovih bližnjih. Z nekoliko nenavadno razporeditvijo mesecev, ki so med seboj premešani, želijo le delno približati problem te težke bolezni, ki prizadane mnoge.
Pri projektu so sodelovali Uroš Jurišič in Željko Latin (predstavnika naročnika), Petra Radinović (vodja projekta v agenciji), Goran Radinović (kreativni direktor in tekstopisec), Ana Kosi (umetniška direktorica) in Andrej Ferš (oblikovalec).