Opazili smo: Lek predstavlja vsebinsko platformo Moč ravnovesja
Lek je v sodelovanju z Agencijo 101 razvil vsebinsko platformo, kjer ustvarjalci odstirajo pomembna in pogosto neodprta vprašanja, povezana z ohranjanjem ravnovesja v pogosto prehitrem življenjskem ritmu današnjega dne.
Skupnost je eden prvih skupnih projektov Leka in Agencije 101, ki je od letos Lekov partner za digitalno komuniciranje. Skupnost je zaživela na Facebooku, uporabniki pa v mesečnih rubrikah ob poučnih objavah, izzivih in debatah odkrivajo pomembne informacije o izbranih temah. Poleg osveženega pogleda na teme, kot so ravnovesje v prehrani, stresen življenjski slog in podobno, se lotevajo tudi tem, ki se jim podobne vsebinske platforme izogibajo, ena od njih je bila denimo spolnost. »Trenutna tematika je povezana z imunskim sistemom in črevesjem. Večina ljudi se namreč zaveda pomena krepitve imunskega sistema pred hladnejšimi meseci, ne vedo pa vsi, da kar 70 odstotkov imunskega sistema izvira iz črevesja. Zato je dobro delovanje črevesja bistveno za vzdrževanje našega telesnega ravnovesja in počutja,« pravijo v Leku.