manner2
Opaženo

Opazili smo: Mannerjevi rožnati trenutki sreče tudi na poti

Manner s televizijsko oglaševalsko akcijo spodbuja k rekreaciji v naravi.

Manner se oktobra in novembra 2021 v Sloveniji predstavlja s televizijsko oglaševalsko akcijo, v okviru katere se na slovenskih televizijskih programih predvaja nov oglas, v katerem so v ospredju njihove slaščice rožnate barve. Osnovno sporočilo oglasa je, da lahko »roza trenutke« s prijatelji ali družino delimo tudi na poti – na pohodih, kolesarskih turah, med ukvarjanjem s športom ali raziskovanjem mesta.  

»Z oglasom, ki je zasnovan v Mannerjevem slogu – z roza ozadjem, prikupnimi ilustracijami in Mannerjevimi izdelki –, želimo okrepiti zavedanje o blagovni znamki in hkrati spodbuditi vse, da se lahko sladkajo tudi med rekreacijo. Najboljše je, ko veš, da si naredil nekaj zase, potem pa se lahko posladkaš s hrustljavo napolitanko,« pravi Alexander Lipovšek, izvršni direktor Manner za JV Evropo, ki dodaja, da so tržne raziskave, ki jih je podjetje Manner izvedlo v Avstriji, pokazale, da je oglas dosegel odlične rezultate in bil v javnosti dobro sprejet.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji