Opazili smo: Mannerjevi rožnati trenutki sreče tudi na poti
Manner s televizijsko oglaševalsko akcijo spodbuja k rekreaciji v naravi.
Manner se oktobra in novembra 2021 v Sloveniji predstavlja s televizijsko oglaševalsko akcijo, v okviru katere se na slovenskih televizijskih programih predvaja nov oglas, v katerem so v ospredju njihove slaščice rožnate barve. Osnovno sporočilo oglasa je, da lahko »roza trenutke« s prijatelji ali družino delimo tudi na poti – na pohodih, kolesarskih turah, med ukvarjanjem s športom ali raziskovanjem mesta.
»Z oglasom, ki je zasnovan v Mannerjevem slogu – z roza ozadjem, prikupnimi ilustracijami in Mannerjevimi izdelki –, želimo okrepiti zavedanje o blagovni znamki in hkrati spodbuditi vse, da se lahko sladkajo tudi med rekreacijo. Najboljše je, ko veš, da si naredil nekaj zase, potem pa se lahko posladkaš s hrustljavo napolitanko,« pravi Alexander Lipovšek, izvršni direktor Manner za JV Evropo, ki dodaja, da so tržne raziskave, ki jih je podjetje Manner izvedlo v Avstriji, pokazale, da je oglas dosegel odlične rezultate in bil v javnosti dobro sprejet.