mercator
Opaženo

Opazili smo: Mercator želi biti prva izbira kupcev v segmentu »bio« izdelkov

V hipermarketu Mercator Šiška so povečali oddelek BioZone z ekološko in posebno hrano. S tem sledijo vedno večjemu povpraševanju po tovrstnih izdelkih.

V prenovljenem oddelku BioZone v Šiški lahko kupci izbirajo med več kot tri tisoč izdelki, med njimi so poleg ekološko pridelanih živil tudi živila brez glutena, laktoze, sladkorja ali bele moke ter vegetarijanskih/veganskih živil, dietetičnih živil športne prehrane in certificirano ekološko kozmetiko. Kot so za MM povedali v Mercatorju, se povpraševanje tako po bio oziroma ekološko pridelanih živilih kot po izdelkih posebne hrane stalno povečuje.

»Čedalje več ljudi posveča vse več pozornosti zdravemu načinu življenja in k temu sodi tudi kakovostna hrana oziroma hrana, ki jo morajo nekateri uživati zaradi različnih diet ali pa ji dajejo prednost zaradi določenega življenjskega sloga. Zato je tudi ponudba vse bolj široka in pestra, v Mercatorju pa želimo biti prva izbira kupcev tudi za ta segment izdelkov,« so povedali. Poudarjajo, da se je povpraševanje po tovrstni hrani povečalo tudi v času krize po letu 2008, kar utemeljujejo s povečanjem ponudbe in raznolikostjo izbire v tem segmentu.

Kot tipične kupce opredeljujejo ljudi, ki se prehranjujejo v skladu z začrtanimi dietami, tiste, ki so izbrali določen alternativni način prehranjevanja, kot so vegetarijanci in vegani, aktivne športnike in tudi tiste, ki jih zanimajo novosti, se želijo čim bolj kakovostno in pestro prehranjevati in sledijo trendom na področju zdravega načina prehranjevanja.

mercatormercatormercatormercator

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji