Opazili smo: Mercator želi biti prva izbira kupcev v segmentu »bio« izdelkov
V hipermarketu Mercator Šiška so povečali oddelek BioZone z ekološko in posebno hrano. S tem sledijo vedno večjemu povpraševanju po tovrstnih izdelkih.
V prenovljenem oddelku BioZone v Šiški lahko kupci izbirajo med več kot tri tisoč izdelki, med njimi so poleg ekološko pridelanih živil tudi živila brez glutena, laktoze, sladkorja ali bele moke ter vegetarijanskih/veganskih živil, dietetičnih živil športne prehrane in certificirano ekološko kozmetiko. Kot so za MM povedali v Mercatorju, se povpraševanje tako po bio oziroma ekološko pridelanih živilih kot po izdelkih posebne hrane stalno povečuje.
»Čedalje več ljudi posveča vse več pozornosti zdravemu načinu življenja in k temu sodi tudi kakovostna hrana oziroma hrana, ki jo morajo nekateri uživati zaradi različnih diet ali pa ji dajejo prednost zaradi določenega življenjskega sloga. Zato je tudi ponudba vse bolj široka in pestra, v Mercatorju pa želimo biti prva izbira kupcev tudi za ta segment izdelkov,« so povedali. Poudarjajo, da se je povpraševanje po tovrstni hrani povečalo tudi v času krize po letu 2008, kar utemeljujejo s povečanjem ponudbe in raznolikostjo izbire v tem segmentu.
Kot tipične kupce opredeljujejo ljudi, ki se prehranjujejo v skladu z začrtanimi dietami, tiste, ki so izbrali določen alternativni način prehranjevanja, kot so vegetarijanci in vegani, aktivne športnike in tudi tiste, ki jih zanimajo novosti, se želijo čim bolj kakovostno in pestro prehranjevati in sledijo trendom na področju zdravega načina prehranjevanja.