Opazili smo: MM-ova akcija leta izzvala zahvalo T-2 znanemu vplivnežu
Plakati T-2, ki jih lahko vidite na Verovškovi cesti v Ljubljani, imajo zanimivo zgodbo, povod zanjo pa je bil naš izbor za MM-ovo akcijo leta.
V ožjem izboru za MM-ovo akcijo leta se je letos znašla tudi oglaševalska akcija »Morda najbolj prijazen operater« oglaševalca T-2, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijo Arih. Med izborom se je T-2 povezal z YouTuberjem Perom Martićem, ki je pozval svoje sledilce, naj glasujejo za omenjeno akcijo. Med prenosom je še izzval T-2, da si v primeru zmage zasluži plakat s svojo podobo.
Kampanjo je ob zaključku všečkalo več kot 1300 ljudi, delilo pa 140 uporabnikov, pozneje se je število všečkov povzpelo celo do več kot 1800, število delitev pa na 176. V T-2 so se na izziv odzvali in Peru izpolnili željo. »Pero Martić nas je v času glasovanja za akcijo leta vaše revije izzval, v T-2 pa smo temu lahko le prikimali. Ker pa je Pero v svoji komunikaciji edinstven, smo temu prilagodili tudi naš odziv; več si lahko ogledate v spodnjem videozapisu. Sodelovanje s Perom nam predstavlja svojevrsten izziv in odpira široka polja možnosti komunikacij. Vsakokrat znova nas preseneča njegova izjemna povezanost z ekipo #TrollGang, še bolj pa, koliko gledalcev doseže tudi izven nje. Tudi v prihodnje se veselimo novih izkušenj, ki jih takšno sodelovanje prinaša,« je ob tej priložnosti za MM povedal Gregor Štampohar, član poslovodstva za prodajo in marketing v T-2.