tara barcaffe
Opaženo

Opazili smo: #mojaprvakava

Barcaffè s slovenskimi vplivneži ozavešča o čaru prve jutranje kave: »Želeli smo pristne odzive, zato smo vplivnežem prepustili proste roke,« pravijo.

Da bi lahko ustvarili prvo misel ob pitju jutranje kave, je Atlantic Droga Kolinska skupaj z agencijo Herman & partnerji pripravila oglaševalsko akcijo, s katero so oblikovali skupnost in ustvarili viralno vsebino. V sodelovanju z različnimi slovenskimi vplivneži je tako nastala kampanja Barcaffè #mojaprvakava.

V njej so preverili, kakšen jutranji ritual pitja kave imajo slovenski vplivneži in kakšen je njihov dan pred in po njej. S tem so se približali vsem kavoljubom ter se učinkovito poistovetili z navadami vseh ljubiteljev kave Barcaffè. Vplivneži so s svojimi sledilci delili foto in video vsebino, v kateri so prikazali svoje običaje, rutine in jutranje navade pitja kave in jih na zanimiv in interaktiven način pozvali k interakciji in uporabi ključnikov #mojaprvakava.

Celotna kampanja je potekala na družbenem omrežju Instagram z vplivneži, med katerimi so Ana Praznik, Nika Kar, Nina Zorčič, Nina Miklavc, Urška Ahac, Tara Zupančič in Anže Leskovar. Poleg njih pa je bila celotna akcija podprta tudi z odnosi z javnostmi in nagradno igro. Akcija je zato dosegla široko javnost (več kot 120 tisoč oseb samo preko vplivnežev) in dodatno spodbudila jutranje pitje sveže mlete kave.

tara kava

»Da bi dosegli pristne odzive vplivnežev, smo slovenskim zvezdnikom pustili proste roke v opisih stanja pred in po prvi jutranji kavi,« je za MM povedal Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè za trg Senior, ki dodaja, da so »želeli, da kavoljubi ob prvi jutranji kavi najprej pomislijo na Barcaffè«.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji