Opazili smo: #mojaprvakava
Barcaffè s slovenskimi vplivneži ozavešča o čaru prve jutranje kave: »Želeli smo pristne odzive, zato smo vplivnežem prepustili proste roke,« pravijo.
Da bi lahko ustvarili prvo misel ob pitju jutranje kave, je Atlantic Droga Kolinska skupaj z agencijo Herman & partnerji pripravila oglaševalsko akcijo, s katero so oblikovali skupnost in ustvarili viralno vsebino. V sodelovanju z različnimi slovenskimi vplivneži je tako nastala kampanja Barcaffè #mojaprvakava.
V njej so preverili, kakšen jutranji ritual pitja kave imajo slovenski vplivneži in kakšen je njihov dan pred in po njej. S tem so se približali vsem kavoljubom ter se učinkovito poistovetili z navadami vseh ljubiteljev kave Barcaffè. Vplivneži so s svojimi sledilci delili foto in video vsebino, v kateri so prikazali svoje običaje, rutine in jutranje navade pitja kave in jih na zanimiv in interaktiven način pozvali k interakciji in uporabi ključnikov #mojaprvakava.
Celotna kampanja je potekala na družbenem omrežju Instagram z vplivneži, med katerimi so Ana Praznik, Nika Kar, Nina Zorčič, Nina Miklavc, Urška Ahac, Tara Zupančič in Anže Leskovar. Poleg njih pa je bila celotna akcija podprta tudi z odnosi z javnostmi in nagradno igro. Akcija je zato dosegla široko javnost (več kot 120 tisoč oseb samo preko vplivnežev) in dodatno spodbudila jutranje pitje sveže mlete kave.
»Da bi dosegli pristne odzive vplivnežev, smo slovenskim zvezdnikom pustili proste roke v opisih stanja pred in po prvi jutranji kavi,« je za MM povedal Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè za trg Senior, ki dodaja, da so »želeli, da kavoljubi ob prvi jutranji kavi najprej pomislijo na Barcaffè«.