Opazili smo: Nadaljevanje akcije Moja ŠKODA
Po velikem uspehu avgustovske oglaševalske akcije Moja ŠKODA, za katero je ŠKODA Slovenija z agencijo PM, poslovni mediji prejela tudi priznanje ŠKODA Best Practice Award 2021, so v PM pripravili nadaljevanje te akcije.
Ta je sicer avgusta 2021 nastala po načelu digital first in je temeljila predvsem na spletnih vsebinah, ki so jih spremljali obcestni plakati. Osrednji akterji vseh pa so bili resnični lastniki vozil ŠKODA s svojo zgodbo.
V nadaljevanju akcije v novembru 2021 je agencija PM v sodelovanju z Atmosferci in Studiem7 iz obstoječih spletnih video vsebin ustvarila televizijski oglas, ki gledalca nagovarja z avtentičnostjo in pristnostjo, kakršne v televizijskih oglasih, sploh v svetu avtomobilizma, nismo vajeni. Prav tako so resnični lastniki vozil ŠKODA dobili besedo v radijskem oglasu, na spletu pa so se že obstoječim vsebinam akcije s sloganom »Moja ŠKODA. Narejena za življenje« pridružile vsebine z novimi akterji – gasilci, reševalci, inštruktorji vožnje in taksistom.