bijelo dugme
Opaženo

Opazili smo: Naj živi »dugmemanija«!

Blagovna znamka nogavic Slavsocks zaključuje leto s sodelovanjem z legendami jugoslovanskega rocka, skupino Bijelo Dugme.

Tina Mentol, ki je ustvarila Slavsocks, se je pred koncertom skupine Bijelo Dugme, ki 28. decembra prihaja v Stožice, želela pokloniti tem ikonam zlate dobe rock’n’rolla in pionirjem mode v obdobju Jugoslavije. »Naredili smo najboljša božična darila in t.i. merch – nogavice Slavsocks x Bijelo Dugme. Na voljo sta dva motiva, Bijelo Dugme in Hitovi, na katerih so napisani verzi iz pesmi, ki jih poznamo vsi oboževalci skupine. Promocijsko akcijo smo zavili in načrtovali nekako drugače – poustvarili smo naslovnice albumov, singlov in fotografij skupine. Razširili smo obzorje in pokazali, kaj se je skrivalo za sliko, vdahnili pridih modernega s poklonom poznim sedemdesetim in osemdesetim letom. Zaobjeli smo ustvarjanje skupine, člane zasedbe pa so zamenjale ženske in se vživele v duh tedanjega časa,« pravi Tina Mentol.

dugme2

dugme1

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji