movember
Opaženo

Opazili smo: Ne pozabi na jajca

V Lidlu Slovenija že tradicionalno skrbijo za ozaveščanje na temo brkatega novembra.

Poleg tega, da del od prodaje določenih izdelkov namenjajo v skupni donacijski sklad društva OnkoMan, na svojih družbenih omrežjih izvajajo ozaveščevalno akcijo, v katero so vključili tudi prav poseben filter obogatene resničnosti, ki izračuna, koliko časa bi se lahko moški (medtem ko počnejo druge stvari in imajo vedno izgovor »da nimajo časa«) dejansko samopregledovali.

 

jajca

Ves november bodo škatle z BIO jajci in jajci Naše nam paše v vseh trgovinah Lidl Slovenija opremljene z nalepkami 'Ne pozabi na jajca'.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji