Opazili smo: Novi Citroën C3 nekonvencionalno opozarja na spremembe
Ob prihodu novega Citroëna C3 – najbolj prodajanega modela Citroëna pri nas – je Formitas za C Automobil Import zasnoval celovito 360-stopinjsko kampanjo, s katero želijo navdihniti zveste stranke in pritegniti novo generacijo voznikov.
Kot pravijo, so v okviru kampanje izkoristili vse razpoložljive oglaševalske kanale in pozornost posvetili vsaki podrobnosti, da bi ljudi pripravili na spremembe, ki jih prinaša izboljšana izvedba legendarnega Citroënovega modela. Zgodba kampanje – kot Citroën – prihaja iz Francije, kjer so izbrali slogan »Revolucija se je začela« (»The Revolution Has Begun«). Slovenski ustvarjalci so idejo ohranili, vendar sporočilo prilagodili lokalnemu okolju s sloganom »Pripravljeni na spremembe?«
»Novi C3 je najavil preobrat pri znamki Citroën, z njim pa tudi spremembe,« pojasnjujejo njegovo sporočilo v agenciji Formitas. Spremembe se obetajo celotni paleti Citroënovih vozil, saj bo na njih premierno zasijal nov ovalni logotip s svežo interpretacijo Citroënove dvojne puščice.
Kakšen pa je najnovejši model C3? »Še bolj udoben in prostoren, stilsko bolj dovršen. ‘Zrasel’ je v svojih dimenzijah in zavzel kar držo malega mestnega SUV-a. Je v celoti izdelan v Evropi in je tudi prvi iz segmenta malih mestnih vozil na voljo v električni različici po dostopni ceni,« povejo v Citroënu.
Klasično ni nujno vsakdanje
Formitas je lokalnemu tonu kampanje prilagodil globalni televizijski oglas. »Spretno in drzno smo se lotili zunanjega oglaševanja – dve plakatni mesti združujeta izrez svežega modela Citroëna v naravni velikosti z vrtečimi se kolesi. Če boste mestni avtobus zamenjali za tovornjak, poln novih C3, je to še ena rešitev, ki doseže svoj cilj. Model C3 je klasičen, a nevsakdanji, odštekan, dinamičen in prinaša spremembe. Zato smo tudi mi za klasično zunanje oglaševanje poiskali nevsakdanje in dinamične kreativne rešitve, ki že s svojo nekonvencionalnostjo simbolizirajo spremembe,« so pojasnili pri Formitasu.
Ustvarili so tri različice radijskih oglasov, ki želje po spremembah v romantičnem življenju povezujejo z edinstvenimi prednostmi novega modela in zagnali obsežno digitalno oglaševanje. Dodatno aktivacijo Citroën dosega s podarjanjem kino vstopnic po opravljeni testni vožnji. To je svojevrstna sprememba v nagovarjanju potencialnih kupcev. Avtomobilske znamke namreč redko na ta način dosegajo višji obisk salonov, ki so prav tako pomemben prostor oglaševanja. Z notranjo opremo in promocijskimi gradivi tako Citroënovi saloni prispevajo k celoviti 360° kampanji za novi C3.
»Smo drugačni in edinstveni«
Dejan Debernardi, direktor marketinga C Automobil Import, je kampanjo komentiral kot drzno in inovativno. »Temelji na naši zavezanosti znamke, da smo drugačni in edinstveni. Kampanja poudarja, kako novi C3 postavlja nove standarde dostopnosti in uporabniške izkušnje, bodisi z električno ali bencinsko različico. S sloganom ‘Pripravljeni na spremembe?’ želimo izpostaviti našo vizijo, ki združuje napredno tehnologijo, privlačen dizajn in cenovno dostopnost za širši krog kupcev. Verjamemo, da bo kampanja navdihnila naše zveste stranke in pritegnila novo generacijo voznikov, ki iščejo sodoben, zanesljiv in okolju prijazen avto,« pravi.