mu
Opaženo

Opazili smo: »Odpreš in se ti ne strga«

Jože Robežnik pozdravlja nov način odpiranja mlečnih izdelkov Mu in Ego. Akcijo, ki spremlja njihov novi pokrovček, so za Ljubljanske mlekarne zasnovali v agenciji Herman & partnerji.

Po mnenju televizijskega voditelja Jožeta Robežnika je odpiranje jogurta pogosto jezilo ljubitelje mlečnih izdelkov, čemur so v Ljubljanskih mlekarnah zdaj naredili konec. »Končno ne potrebujemo več pipca ali vilice, tokrat je namreč res zelo preprosto. Brez strganega pokrovčka ali umazane majice. To je preteklost, naša sedanjost je povsem drugačna – predvsem elegantna in zelo priročna. Odpreš in se ti kar ne strga, res popolno,« je Robežnik na svojem kanalu na YouTubu pozdravil novi način odpiranja.

Naložba, vredna 3 milijone evrov

Jogurti, sveže mleko, sladka smetana Mu in jogurti Ego so tako odslej na voljo v embalaži Tetra Pak® z enostavnim načinom odpiranja z enim zasukom pokrovčka. To so obenem tudi edini slovenski jogurti v embalaži Tetra Pak, ki je pretežno narejena iz obnovljivih virov. Za menjavo so v Ljubljanskih mlekarnah na podlagi naložbe v vrednosti 3 milijone evrov zagnali nov, sodoben polnilni stroj. »Embalaža Tetra Pak izdelkov Mu in Ego, ki jo pretežno sestavlja obnovljiv material, že vrsto let pomaga zmanjševati vpliv podjetja na okolje. Kartonska embalaža je preprosta za recikliranje, oznaka FSC™ na embalaži pa zagotavlja, da je karton narejen iz lesa, pridobljenega iz odgovorno upravljanih gozdov,« je pojasnila Maja Kalan Pongrac, vodja korporativnega komuniciranja v Ljubljanskih mlekarnah.

Novi izdelek spremlja tudi komunikacijska akcija ozaveščevalne narave

Ljubljanske mlekarne skupaj s partnerji Tetra Pak, Ekologi brez meja in Slovensko potapljaško zvezo tudi spodbujajo potrošnike, da se priključijo pozivu »Poberi svoj EGO in odMUvaj svojo plastiko«. Sodelujoči so si namreč edini, da lahko prav vsak od nas po svojih močeh prispeva k čistejšemu okolju. Komunikacijska akcija je ozaveščevalne narave in je ena od družbeno odgovornih aktivnosti Ljubljanskih mlekarn pod sloganom »S posluhom za jutri«. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji