Opazili smo: Plakat, ki osvetli korake
Zavarovalnica Generali nadaljuje z akcijo ozaveščanja o varnosti pešcev – tokrat z interaktivno 3D-zebro za večjo vidnost.
V sklopu akcije »Varno ima vedno prav«, s katero so slovenski javnosti jeseni predstavili 3D-zebre, so šli tokrat še korak dlje. Ker so pozimi dnevi krajši, zato pa je tudi varnost pešcev manjša, so želeli nagovoriti problem vidnosti in ga povezati na interaktiven in zato še bolj opazen način. Zato so v sodelovanju z agencijo Pristop ustvarili plakat, ki sporoča, da ima vidno vedno prav. Mimoidoči namreč s svojim gibanjem v bližini plakata sprožijo aktivacijo »svetlobne 3D-zebre«, ki jih pospremi na varnejšo pot in jih povabi k skeniranju QR-kode ter odgovarjanju na vprašanja za vedno vidne nagrade. »Z akcijo se želimo približati problemu vidnosti v prometu in k njihovemu reševanju pristopiti s konkretnimi koraki in zapomnljivo komunikacijo,« pravijo v zavarovalnici Generali.