zebra
Opaženo

Opazili smo: Plakat, ki osvetli korake

Zavarovalnica Generali nadaljuje z akcijo ozaveščanja o varnosti pešcev – tokrat z interaktivno 3D-zebro za večjo vidnost.

V sklopu akcije »Varno ima vedno prav«, s katero so slovenski javnosti jeseni predstavili 3D-zebre, so šli tokrat še korak dlje. Ker so pozimi dnevi krajši, zato pa je tudi varnost pešcev manjša, so želeli nagovoriti problem vidnosti in ga povezati na interaktiven in zato še bolj opazen način. Zato so v sodelovanju z agencijo Pristop ustvarili plakat, ki sporoča, da ima vidno vedno prav. Mimoidoči namreč s svojim gibanjem v bližini plakata sprožijo aktivacijo »svetlobne 3D-zebre«, ki jih pospremi na varnejšo pot in jih povabi k skeniranju QR-kode ter odgovarjanju na vprašanja za vedno vidne nagrade. »Z akcijo se želimo približati problemu vidnosti v prometu in k njihovemu reševanju pristopiti s konkretnimi koraki in zapomnljivo komunikacijo,« pravijo v zavarovalnici Generali. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji