Opazili smo: Plakati, obogateni s pasjimi priboljški
V Zavarovalnici Triglav so predstavili hudomušno oglaševalsko akcijo za zavarovanje malih živali, ki so jo zasnovali v agenciji AV studio.
Raziskava je pokazala, da imajo lastniki hišnih ljubljenčkov do njih poseben odnos: ciljna skupina namreč hišnega ljubljenčka obravnava kot enakopravnega člana družine, kar je bil temelj za sporočilo v oglasih, ki pokažejo, da tako kot hišni ljubljenčki ne morejo brez lastnika, tudi lastniki ne morejo brez njih. Krovni slogan akcije se zato glasi »Ker ne moreta drug brez drugega«. Da pa ne bi ostali le pri oglasih, ki so namenjeni lastnikom malih živali, imajo lahko od akcije nekaj tudi kužki. Tisti, ki gredo na sprehod mimo mestnih plakatov TAM-TAM v Ljubljani, Kranju, Novem mestu, Mariboru in Kopru, so deležni pasjega priboljška, narejenega v pasji pekarni Hov-Hov, ki so na voljo v podajalnikih ob plakatih.