psi
Opaženo

Opazili smo: Plakati, obogateni s pasjimi priboljški

V Zavarovalnici Triglav so predstavili hudomušno oglaševalsko akcijo za zavarovanje malih živali, ki so jo zasnovali v agenciji AV studio.

Raziskava je pokazala, da imajo lastniki hišnih ljubljenčkov do njih poseben odnos: ciljna skupina namreč hišnega ljubljenčka obravnava kot enakopravnega člana družine, kar je bil temelj za sporočilo v oglasih, ki pokažejo, da tako kot hišni ljubljenčki ne morejo brez lastnika, tudi lastniki ne morejo brez njih. Krovni slogan akcije se zato glasi »Ker ne moreta drug brez drugega«. Da pa ne bi ostali le pri oglasih, ki so namenjeni lastnikom malih živali, imajo lahko od akcije nekaj tudi kužki. Tisti, ki gredo na sprehod mimo mestnih plakatov TAM-TAM v Ljubljani, Kranju, Novem mestu, Mariboru in Kopru, so deležni pasjega priboljška, narejenega v pasji pekarni Hov-Hov, ki so na voljo v podajalnikih ob plakatih.

psi2

psi

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji