psi
Opaženo

Opazili smo: Plakati, obogateni s pasjimi priboljški

V Zavarovalnici Triglav so predstavili hudomušno oglaševalsko akcijo za zavarovanje malih živali, ki so jo zasnovali v agenciji AV studio.

Raziskava je pokazala, da imajo lastniki hišnih ljubljenčkov do njih poseben odnos: ciljna skupina namreč hišnega ljubljenčka obravnava kot enakopravnega člana družine, kar je bil temelj za sporočilo v oglasih, ki pokažejo, da tako kot hišni ljubljenčki ne morejo brez lastnika, tudi lastniki ne morejo brez njih. Krovni slogan akcije se zato glasi »Ker ne moreta drug brez drugega«. Da pa ne bi ostali le pri oglasih, ki so namenjeni lastnikom malih živali, imajo lahko od akcije nekaj tudi kužki. Tisti, ki gredo na sprehod mimo mestnih plakatov TAM-TAM v Ljubljani, Kranju, Novem mestu, Mariboru in Kopru, so deležni pasjega priboljška, narejenega v pasji pekarni Hov-Hov, ki so na voljo v podajalnikih ob plakatih.

psi2

psi

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji