Opazili smo: Pod majico isto srce
Slečeni znani Velenjčani so opozorili na nove drese rokometnega kluba Gorenje Velenje.
V rokometnem klubu Gorenje Velenje so želeli ustvariti digitalno akcijo, s katero bi nove klubske drese predstavili ne le rokometnim in lokalnim navijačem, temveč celotni Sloveniji. »Ker Velenjčani ne zmagujejo zgolj na parketu, ampak tudi v lokalpatriotizmu, smo z agencijo AV studio k sodelovanju povabili znane Velenjčane, ki so na družbenih omrežjih odvrgli majice in pokazali, da imajo pod majico isto srce,« pravijo.
Peter Poles, 6pack Čukur, Vid Kavtičnik, Matjaž Jelen, Uroš Kuzman, Iztok Melanšek in drugi so s slečenimi fotografijami pokazali velenjski ponos in pritegnili pozornost javnosti. Po uspešni dražilni fazi so na svojih profilih na družbenih omrežjih delili slike v novih dresih in jih tako predstavili Sloveniji. Personalizirani dresi z imeni znanih Velenjčanov so že na voljo na dražbi in bodo tako pomagali tudi mladim športnikom iz ogroženih družin ter Medobčinski zvezi prijateljev mladine Velenje.
Pri snovanju akcije so sodelovali Dunja Bibianko (direktorica projekta), Gal Erbežnik (izvršni kreativni direktor), Sara Mlinar (kreativna direktorica), Urh Kočevar (oblikovalec) in Barbara Pirh (asistentka vodje projektov). Za odnose z javnostmi skrbi Sara Švegl.