Opazili smo: Podčetrtek vabi nazaj k bistvu
Turizem Podčetrtek, Bistrica ob Sotli in Kozje je skupaj s ponudniki kraja in agencijo IPM Komunikacije zasnoval svežo spomladansko oglaševalsko akcijo, s katero vabi nazaj k bistvu – k naravi, ljudem, dobremu počutju, slastnim okusom in kulturi.
Z novim sloganom in kreativnimi rešitvami privabljajo tako domače kot tuje goste iz Hrvaške, Italije, Nizozemske, Belgije in Luksemburga. Boštjan Misja, direktor destinacijske organizacije Turizem Podčetrtek, Bistrica ob Sotli in Kozje GIZ, pravi, da so z letošnjim sloganom »Nazaj k bistvu« zajeli svoje poslanstvo, vizijo in razlikovalno prednost.
»Čas oddiha in počitnic nas vedno prevprašuje o bistvu. Je čas, ko se vračamo k sebi, k ljubezni, družini, naravi, dobremu počutju … Destinacija je prejšnja leta vabila s sloganom 'Daleč stran', letos pa želimo jasno sporočiti, da lahko turist ob obisku Obsotelja in Kozjanskega doživi prvobitnost narave, pristnost kulinarike, topel, domač sprejem … Kljub majhnosti namreč Podčetrtek z okoliškimi kraji ponuja zavidljivo ponudbo izletov, doživetij, gurmanskih postojank in namestitev. V teh krajih je sleherni gost zares gostoljubno sprejet in turizem živi v svojem bistvu, mimo množičnega, odtujenega, nedomačega,« je o akciji dejala Ana Pisar Čivčić iz agencije IPM Komunikacije.