audi
Opaženo

Opazili smo: pop-up vloženka Audi Q4 e-tron

V časih, ko morajo biti oglaševalci oz. kreativne agencije zelo inovativni, da v tiskanih medijihpritegnejo pozornost, so v časniku Finance skupaj z agencijo FCB Ljubljana za avtomobilsko znamko Audi pripravili kreativno pop-up vloženko.

Povsem električni Audi Q4 e-tron je za znamko Audi najpomembnejši model v letu 2021, še posebej zato, ker so pri Audiju prepričani, da je potrebno e-mobilnost ponujati kot celovito storitev, ki kupcem omogoča tudi rešitve za preprosto polnjenje doma, v službi ali na poti. »Če je torej prvi korak izbira, preskus in končna odločitev za izbrani model električnega vozila Audi, je drugi korak povezan s svetovanjem in nakupom polnilnih postaj, sistemov za lastno proizvodnjo elektrike in hranilnikov električne energije. Pri Audiju vse to nudijo na enem mestu. V sklopu oglaševalske akcije za Audi Q4 e-tron smo to celovito ponudbo e-mobilnosti želeli predstaviti tudi v tiskanem mediju,« pravijo snovalci projekta. Ustvarili so vloženko s kreativnim elementom »origamija« na sredini, ki avtomobil še bolj izpostavi skupaj s celovito ponudbo električne mobilnosti. Poleg tega je brošura tiskana na ekološki papir, kar še bolj poudari trajnostno noto avtomobila.

audi

Avtor idejne zasnove za vloženko je Andrej Golob, vodja projekta Trajnostna mobilnost na Časniku Finance, pod projekt pa so podpisani še Samo Pagon (predstavnik naročnika), Lucija Rener (vodja projekta v agenciji), Jordan Litaj (kreativni in umetniški direktor), Iris Vrhovski (tekstopiska), Anja Račič (oblikovalka in fotografinja) in Anže Vrabl (fotograf). Za tisk so poskrbeli v tiskarni PrintPoint.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji