vasica
Opaženo

Opazili smo: Pravljična vasica v nekoliko drugačni obliki

Mercatorjevo pravljično vasico so vzkljubili predvsem otroci, zdaj pa so se odločili, da jo predstavijo tudi v nekoliko drugačni obliki.

»Največja čarovnija se skriva v najmanjših stvareh,« je temeljno sporočilo Mercatorjeve praznične oglaševalske akcije »Pravljična vasica«, čarobnost pa so pripeljali tudi na nekatere mestne ulice. Predstavili so namreč nadgrajeni tristranski plakatni pano, ki je nastal v sodelovanju med Mercatorjem, agencijo Herman & partnerji, Studiom Nexus in TAM-TAM-om.

vasica

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji