optika
Opaženo

Opazili smo: Preverite, kako svež je vaš pogled

V agenciji Pristop so za hrvaško optiko Ghetaldus v sklopu promocije otvoritve njihove prve poslovalnice v Ljubljani pripravili poseben plakatni pano TAM-TAM.

Z njim so mimoidoče nagovorili, naj preverijo, kako svež je njihov pogled. To so lahko storili tako, da so skozi režo v plakatu pogledali, koliko črk lahko preberejo, podobno, kot bi to storili pri okulistu. »Tiste, ki so vse videli jasno, smo pozvali, da vzamejo brezplačno krpico za čiščenje sončnih očal, tiste, ki so imeli pri branju črk težave, pa smo povabili na brezplačen pregled vida v Ghetaldusovo poslovalnico na Wolfovi ulici,« pravijo snovalci akcije.

optika

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji