čudež
Opaženo

Opazili smo: Pri Merkur zavarovalnici zbirajo čudeže

Zadnje leto je bilo za marsikoga precej težko, stiske ljudi zaradi trenutnih razmer pa postajajo še večje, zato so se pri Merkur zavarovalnici v sodelovanju z AM agencijo in beglobal odločili za humanitarno akcijo »Zgodbe čudežev Slovenije«.

Kot pravijo v agenciji, so v Merkur zavarovalnici izrazili željo po trajnostnih in družbeno odgovornih projektih, zato so si zamislili akcijo, ki lahko pomaga ljudem, ki to resnično potrebujejo. »Kampanja stremi k temu, da je oseba kot čudež življenja lahko še bolj v ospredju in ob tem prosi za pomoč. Imate sorodnika, prijatelja ali soseda, ki nesebično pomaga drugim? Ali pa poznate nekoga, ki se je znašel v hudi stiski? Vsaka zgodba šteje, pa naj bo to nakup šolskih potrebščin, aparatov za dom, obnova stanovanja, finančna pomoč, brezplačno zavarovanje ali oskrba s toplimi obroki,« pravijo v AM agenciji. Zato bodo do konca februarja zbirali prijave, ki jih bo pregledala komisija, nato pa bodo pripravili seznam zgodb, ki jih bodo tudi uresničili. Kot pravijo, so odzivi pozitivni, čeprav opažajo, da ljudje težke zgodbe težko delijo in še težje prosijo za pomoč.

čudež2

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji