peugeot
Opaženo

Opazili smo: Prvi avtomobilski »chatbot« v Sloveniji, ki ga poganja umetna inteligenca

Umetna inteligenca vpliva tudi na nakup avtomobila. Peugeot v Sloveniji med prvimi uvaja digitalnega ambasadorja – digitalnega svetovalca v obliki pogovornega bota.

Klepetalni robot oz. »chatbot« je na voljo za SUV model 2008, potencialnega kupca pa skozi pogovor seznanil z vsemi potrebnimi informacijami o vozilu in na ta način pomagal sestaviti različico, ki bo najbolj ustrezala njegovim potrebam po mobilnosti.

»Spoznavanje in nakup vozila smo olajšali in naredili preglednejši, predvsem pa bolj informativen s pomočjo digitalnega svetovalca, ki deluje na osnovi generativne umetne inteligence. Pogovorni vmesnik je sploh eden od prvih prodajnih predstavnikov in digitalnih ambasadorjev, podprtih z umetno inteligenco v avtomobilski industriji in je plod slovenskega znanja,« pravijo v Peugeotu. Ob podpori slovenske Peugeotove ekipe ga je razvil laboratorij za avtoregresivne pogovorne sisteme Retoba, pod katerega se podpisuje Simon Cetin.

Vljuden, razgledan, kreativen

Bot je zasnovan v skladu z najvišjimi etičnimi standardi in s sogovornikom vedno ohranja spoštljivo in prijazno komunikacijo. Njegova naloga je v hipu odgovoriti na vsa vprašanja uporabnikov v povezavi z novim Peugeotom 2008, kar jim bo prihranilo čas pri iskanju pravih odgovorov v poplavi informacij. Je hkrati razgledan in kreativen. Vozilo pozna v »drobovje«, hkrati pa zna v primeru, če zahtevane informacije nima, ali pa je vprašanje zastavljeno na način, da informacije ne more ponuditi, kupca jasno usmeriti k nadaljnjim korakom v nakupnem procesu, pojasnjujejo v Peugeotu.

»Ključna prednost bota je, da je zmožen strukturirati in predstaviti informacije na način, ki je bolj prilagojen in interaktiven. Vmesnik sogovorniku omogoča, da postavlja specifična vprašanja in hitro prejema osredotočene in relevantne odgovore. To bistveno zmanjšuje čas, ki je potreben za iskanje informacij, in v končni fazi izboljšuje uporabniško izkušnjo,« še povejo v Peugeotu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji