Opazili smo: Renaultovi strastni inženirji
Renault je svoje znanje iz sveta Formule 1 vpletel v razvoj inovativne hibridne tehnologije E-TECH. Najnovejša globalna oglaševalska akcija prinaša sporočilo o napredku, predanosti in osredotočenosti na človeka.
Znamka Renault je že dolga leta tesno vpeta v kraljevski razred avtomobilskega športa. Znanje iz Formule 1 vpleta tudi v razvoj hibridne in električne tehnologije, kjer je njihov model ZOE tudi lani ostal prodajni prvak tako v Evropi kot v Sloveniji.
V Renaultu so se odločili svojo zgodbo predstaviti preko strasti razvojnih inženirjev. V televizijskem oglasu spremljamo zgodbo inženirke, ki poskuša uskladiti družinsko življenje in strast do svojega poklica. Čeprav ni vedno preprosto, se zaveda, da »raison d'etre« njenega dela krepko presega zgolj avtomobilske dirke.
Pesem iz slovenskega oglasa za Renault 5
Pesem Roberta Palmerja »Johnny and Mary« je v namen akcije priredila produkcijska hiša Start-Rec, njeni snovalci pa pravijo, da odlično prispeva k čustveni spremljavi filma. Ta skladba je bila sicer v več različnih priredbah podlaga oglasov za Renaultova vozila v osemdesetih in devetdesetih letih; pri nas se je spomnimo iz ljubezenske zgodbe, ki je na slovenskih zaslonov predstavljala Renault 5.