ptuj
Opaženo

Opazili smo: Samo da se 'mamo fajn!

Dočakali smo čas (in primerno vreme) za piknike, kar so v Perutnini Ptuj izkoristili tudi za promocijo svoje piknik linije.

Kot pravijo v Perutnini Ptuj, večina ljudi obožuje piknike zaradi dobre hrane in pijače ter sproščene družbe. »Tudi če izvedba ni popolna in tudi če kaj ne gre po načrtih, to ni pomembno. Pomembno je 'samo, da se imamo fajn', kar je tudi naš letošnji slogan,« pravijo. Ta slogan poskušata utelesiti David Vezjak in Bojan Javornik, štajerski dvojec, s katerim so posneli šest kratkih zabavnih epizod, Vezjak pa je tudi avtor jingla, ki je dal akciji piko na i. Lahkotna poletna vsebina je nastala v koprodukciji Perutnine Ptuj, Hiše idej in video studia Kramberger Uran, na ogled pa bo na Facebookovi strani Perfekten piščanec, kjer so pripravili tudi bogate nagradne igre. »Odzivi in komentarji na objave so zelo 'fajn' in so prijeten dokaz, da se ljudje zelo hitro nalezejo. Tokrat smeha,« še dodajajo v Perutnini Ptuj.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji