ptuj
Opaženo

Opazili smo: Samo da se 'mamo fajn!

Dočakali smo čas (in primerno vreme) za piknike, kar so v Perutnini Ptuj izkoristili tudi za promocijo svoje piknik linije.

Kot pravijo v Perutnini Ptuj, večina ljudi obožuje piknike zaradi dobre hrane in pijače ter sproščene družbe. »Tudi če izvedba ni popolna in tudi če kaj ne gre po načrtih, to ni pomembno. Pomembno je 'samo, da se imamo fajn', kar je tudi naš letošnji slogan,« pravijo. Ta slogan poskušata utelesiti David Vezjak in Bojan Javornik, štajerski dvojec, s katerim so posneli šest kratkih zabavnih epizod, Vezjak pa je tudi avtor jingla, ki je dal akciji piko na i. Lahkotna poletna vsebina je nastala v koprodukciji Perutnine Ptuj, Hiše idej in video studia Kramberger Uran, na ogled pa bo na Facebookovi strani Perfekten piščanec, kjer so pripravili tudi bogate nagradne igre. »Odzivi in komentarji na objave so zelo 'fajn' in so prijeten dokaz, da se ljudje zelo hitro nalezejo. Tokrat smeha,« še dodajajo v Perutnini Ptuj.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji