Opazili smo: Samo da se 'mamo fajn!
Dočakali smo čas (in primerno vreme) za piknike, kar so v Perutnini Ptuj izkoristili tudi za promocijo svoje piknik linije.
Kot pravijo v Perutnini Ptuj, večina ljudi obožuje piknike zaradi dobre hrane in pijače ter sproščene družbe. »Tudi če izvedba ni popolna in tudi če kaj ne gre po načrtih, to ni pomembno. Pomembno je 'samo, da se imamo fajn', kar je tudi naš letošnji slogan,« pravijo. Ta slogan poskušata utelesiti David Vezjak in Bojan Javornik, štajerski dvojec, s katerim so posneli šest kratkih zabavnih epizod, Vezjak pa je tudi avtor jingla, ki je dal akciji piko na i. Lahkotna poletna vsebina je nastala v koprodukciji Perutnine Ptuj, Hiše idej in video studia Kramberger Uran, na ogled pa bo na Facebookovi strani Perfekten piščanec, kjer so pripravili tudi bogate nagradne igre. »Odzivi in komentarji na objave so zelo 'fajn' in so prijeten dokaz, da se ljudje zelo hitro nalezejo. Tokrat smeha,« še dodajajo v Perutnini Ptuj.