Opazili smo: »Še je dobro na tem svetu. Zavarujmo ga dobro.«
V zavarovalnici Vita pravijo, da so majhna zavarovalnica z velikim srcem: »Vita smo ljudje. Verjamemo v to, da se moramo skupaj truditi, da delamo dobro za ljudi in okolje, v katerem živimo.«
Dodajajo, da bomo samo na takšen način preživeli – kot podjetje in kot celotna družba, v svoji novi oglaševalski akciji pa predstavljajo zelo življenjske zgodbe resničnih junakov. »Posameznike, ki s svojimi resničnimi dejanji dokazujejo, da je še dobro na tem svetu. Da smo še dobri ljudje, ki s svojimi dejanji pišemo dobre zgodbe. In da so zaradi njih še vedno dobri časi za življenje. Vse to pa se splača zavarovati,« poudarjajo. Kreativno rešitev so podprli z avtorskim delom, ki je s svojo sporočilnostjo prilagojeno ideji oglaševalske akcije. K sodelovanju so namreč povabili Miho Guština, slovenskega tekstopisca in skladatelja, ki je za akcijo pripravil glasbeno podlago.