nlb vita 1
Opaženo

Opazili smo: »Še je dobro na tem svetu. Zavarujmo ga dobro.«

V zavarovalnici Vita pravijo, da so majhna zavarovalnica z velikim srcem: »Vita smo ljudje. Verjamemo v to, da se moramo skupaj truditi, da delamo dobro za ljudi in okolje, v katerem živimo.«

Dodajajo, da bomo samo na takšen način preživeli – kot podjetje in kot celotna družba, v svoji novi oglaševalski akciji pa predstavljajo zelo življenjske zgodbe resničnih junakov. »Posameznike, ki s svojimi resničnimi dejanji dokazujejo, da je še dobro na tem svetu. Da smo še dobri ljudje, ki s svojimi dejanji pišemo dobre zgodbe. In da so zaradi njih še vedno dobri časi za življenje. Vse to pa se splača zavarovati,« poudarjajo. Kreativno rešitev so podprli z avtorskim delom, ki je s svojo sporočilnostjo prilagojeno ideji oglaševalske akcije. K sodelovanju so namreč povabili Miho Guština, slovenskega tekstopisca in skladatelja, ki je za akcijo pripravil glasbeno podlago.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji