maxim
Opaženo

Opazili smo: Sladoled, ki je čisti užitek

V agenciji Imago Bold so letos predstavili nov koncept komunikacije sladoleda Maxim Premium na družbenih omrežjih, v okviru katere sprašujejo: »Kaj ste nazadnje naredili z užitkom?«

Komunikacija je osredotočena na poletno SMS nagradno igro, aktivnosti na prodajnih mestih, velike svetlobne panoje in vizualno predstavitev novega okusa sladoleda Maxim Premium (gre za okus Chai Latte z orientalskim okusom črnega čaja in dišečih začimb z oblivom iz temne čokolade, ki je na voljo v omejeni izdaji). Po besedah snovalcev akcije, je Maxim Premium čisti užitek in tudi njegovi ljubitelji so tisti, ki vse počnejo z užitkom. »Prijazno pozdravljajo najbolj tečne sosede, uživajo na izletu čeprav pada dež in si z užitkom privoščijo sladoled. Včasih dva,« pravijo.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji