maxim
Opaženo

Opazili smo: Sladoled, ki je čisti užitek

V agenciji Imago Bold so letos predstavili nov koncept komunikacije sladoleda Maxim Premium na družbenih omrežjih, v okviru katere sprašujejo: »Kaj ste nazadnje naredili z užitkom?«

Komunikacija je osredotočena na poletno SMS nagradno igro, aktivnosti na prodajnih mestih, velike svetlobne panoje in vizualno predstavitev novega okusa sladoleda Maxim Premium (gre za okus Chai Latte z orientalskim okusom črnega čaja in dišečih začimb z oblivom iz temne čokolade, ki je na voljo v omejeni izdaji). Po besedah snovalcev akcije, je Maxim Premium čisti užitek in tudi njegovi ljubitelji so tisti, ki vse počnejo z užitkom. »Prijazno pozdravljajo najbolj tečne sosede, uživajo na izletu čeprav pada dež in si z užitkom privoščijo sladoled. Včasih dva,« pravijo.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji