Opazili smo: Slavsocks za promocijo novega Čokolina za odrasle
Blagovna znamka nogavic Slavsocks je med svoje modele belih nogavic dodala še enega – tokrat v sodelovanju s Podravko in Čokolinom.
Kot pravi Tina Mentol, ki je ustvarila Slavsocks, njene nogavice v garderobo slovenske mladine prinašajo občutek nostalgije in domačnosti. »Slavsocks v navidezno preprost modni dodatek tkejo bogato edinstvenost naše zgodovinske identitete. Zdaj so bogatejše še za eno kultno različico, ki smo jo s ponosom ustvarili za vse, ki jih tudi danes navdušuje mešanica že dolgo znanih in sodobnih okusov ene najbolj legendarnih blagovnih znamk na našem področju – Čokolino,« pravi.
Do sodelovanja s Podravko je prišlo na pobudo Agencije 101, po besedah Tine Mentol pa sta se tako združili dve znamki, ki poleg nostalgije prinašata tudi radost in udobje na vsakem koraku. Namen projekta je promocija nove različice Čokolina, Čokolino Dark, ki so ga v Podravki zasnovali za »nostalgike, ki so že odrasli«. Kampanjo so poimenovali »Nostalgija za vsak okus«, njena ambasadorka pa je Ula Furlan, ki je s Slavsocks sodelovala že pri promociji kolekcije Yugo-Slav.
»Ko obujete Čokolino nogavice, ne nosite le urbanega, trendovskega modnega dodatka, ampak tudi s simboliko, srčnostjo in spoštovanjem prežet simbolni košček nesmrtne znamke, pravi Tina Mentol, ki je ustvarila Slavsocks.