fructal slo
Opaženo

Opazili smo: Slovenske znamenitosti na Fructalovih sokovih

Fructal je predstavil omejeno serijo embalaže sokov Superior in Classic, ki jih krasijo z ilustracije slovenskih znamenitosti in znak »I FEEL SLOVENIA«.

Ob izdaji so povedali, da gre za edinstveno embalažo, ki slavi bogato kulturno dediščino in naravne lepote Slovenije, ljubiteljem Fructalovih sokov pa ponuja posebno (tudi zbirateljsko) izkušnjo. Projekt so zasnovali v sodelovanju z agencijo Pristop, ilustracije pa upodabljajo Vipavsko dolino, Triglav, Piran, Most na Soči, Bled in Soline.

»Navdušeni smo, da lahko razkrijemo to posebno, omejeno serijo. Kot blagovna znamka z dolgoletno tradicijo smo ponosni na bogato kulturno dediščino in naravne lepote naše države, ta embalaža pa nam omogoča, da svoj ponos delimo tudi z našimi potrošniki. Verjamemo, da bo ta edinstvena embalaža ne le vizualno privlačna, ampak bo utrdila tudi povezanost z našimi strankami. Z njo želimo posebej poudariti našo aktivno vpetost v lokalno okolje in željo po ohranjanju tradicije pridelave slovenskega sadja,« je o novi embalaži povedala Nataša Jokić, direktorica marketinga, raziskav in razvoja.

fru-slo4

fru-slo3

fru-slo2

fru-slo1

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji