fructal slo
Opaženo

Opazili smo: Slovenske znamenitosti na Fructalovih sokovih

Fructal je predstavil omejeno serijo embalaže sokov Superior in Classic, ki jih krasijo z ilustracije slovenskih znamenitosti in znak »I FEEL SLOVENIA«.

Ob izdaji so povedali, da gre za edinstveno embalažo, ki slavi bogato kulturno dediščino in naravne lepote Slovenije, ljubiteljem Fructalovih sokov pa ponuja posebno (tudi zbirateljsko) izkušnjo. Projekt so zasnovali v sodelovanju z agencijo Pristop, ilustracije pa upodabljajo Vipavsko dolino, Triglav, Piran, Most na Soči, Bled in Soline.

»Navdušeni smo, da lahko razkrijemo to posebno, omejeno serijo. Kot blagovna znamka z dolgoletno tradicijo smo ponosni na bogato kulturno dediščino in naravne lepote naše države, ta embalaža pa nam omogoča, da svoj ponos delimo tudi z našimi potrošniki. Verjamemo, da bo ta edinstvena embalaža ne le vizualno privlačna, ampak bo utrdila tudi povezanost z našimi strankami. Z njo želimo posebej poudariti našo aktivno vpetost v lokalno okolje in željo po ohranjanju tradicije pridelave slovenskega sadja,« je o novi embalaži povedala Nataša Jokić, direktorica marketinga, raziskav in razvoja.

fru-slo4

fru-slo3

fru-slo2

fru-slo1

Intervju

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

Naši avtorji