Opazili smo: Spletna stran, usmerjena h kupcem
Podjetje za trženje energije in storitev Energija plus predstavlja novo spletno stran, za katero pravijo, da je usmerjena v kupce, hkrati pa odraža poslanstvo in cilj podjetja.
Spletna stran, ki je plod sodelovanja z agencijo Medijski guruji, je zgrajena modularno s posameznimi prikazi. Največja novost, ki jo bo omogočala, je elektronsko podpisovanje dokumentov – te bodo kupci odslej lahko digitalno podpisovali brez obiska prodajnega mesta, brez tiskanja in skeniranja.
Po besedah mag. Natalie Varl, direktorice področja prodaje pri Energiji plus, so z novo spletno stranjo sledili trendom na področju digitalnega poslovanja in dobri uporabniški izkušnji. »Ker se to tesno prepleta z internimi procesi in informacijskim sistemom, pri čemer so ključni zaposleni, je nova spletna stran pridobitev za oboje – tako za kupce kot tudi sodelavce,« je prepričana. Hkrati dodaja, da zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo ni preprosto, zato so k projektu pristopili strateško in preudarno.
Sodelovanje s pravo energijo
V podjetju Energija plus pravijo, da so se prenove lotili s pravo energijo, k temu, da so dobili najboljšo različico spletne strani za potencialne in obstoječe kupce, pa je pripomogla partnerska agencija, ki je v vseh fazah dela upoštevala želje različnih služb podjetja. »Nova spletna stran predstavlja pomembno pridobitev tudi za zaposlene in optimizacijo njihovega dela. Vzpostavitev spletne strani je bila namreč tesno povezana z avtomatizacijo pomembnih internih procesov v podjetju. Informacijski sistem podjetja smo na specifičnih točkah povezali s spletnim mestom ter tako pohitrili in olajšali delo,« pravi Simona Žekš, vodja digitalnega oddelka pri Medijskih gurujih.