energija plus
Opaženo

Opazili smo: Spletna stran, usmerjena h kupcem

Podjetje za trženje energije in storitev Energija plus predstavlja novo spletno stran, za katero pravijo, da je usmerjena v kupce, hkrati pa odraža poslanstvo in cilj podjetja.

Spletna stran, ki je plod sodelovanja z agencijo Medijski guruji, je zgrajena modularno s posameznimi prikazi. Največja novost, ki jo bo omogočala, je elektronsko podpisovanje dokumentov – te bodo kupci odslej lahko digitalno podpisovali brez obiska prodajnega mesta, brez tiskanja in skeniranja.

Po besedah mag. Natalie Varl, direktorice področja prodaje pri Energiji plus, so z novo spletno stranjo sledili trendom na področju digitalnega poslovanja in dobri uporabniški izkušnji. »Ker se to tesno prepleta z internimi procesi in informacijskim sistemom, pri čemer so ključni zaposleni, je nova spletna stran pridobitev za oboje – tako za kupce kot tudi sodelavce,« je prepričana. Hkrati dodaja, da zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo ni preprosto, zato so k projektu pristopili strateško in preudarno.

Sodelovanje s pravo energijo

energija

V podjetju Energija plus pravijo, da so se prenove lotili s pravo energijo, k temu, da so dobili najboljšo različico spletne strani za potencialne in obstoječe kupce, pa je pripomogla partnerska agencija, ki je v vseh fazah dela upoštevala želje različnih služb podjetja. »Nova spletna stran predstavlja pomembno pridobitev tudi za zaposlene in optimizacijo njihovega dela. Vzpostavitev spletne strani je bila namreč tesno povezana z avtomatizacijo pomembnih internih procesov v podjetju. Informacijski sistem podjetja smo na specifičnih točkah povezali s spletnim mestom ter tako pohitrili in olajšali delo,« pravi Simona Žekš, vodja digitalnega oddelka pri Medijskih gurujih.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji