nlb barve
Opaženo

Opazili smo: Srčna dejanja zasijejo v pravih barvah

Naš svet je veliko lepši in barvitejši, ko drug drugemu stojimo ob strani in s srčnimi dejanji ustvarjamo priložnosti, pravijo v NLB, kjer so v sodelovanju z agencijo Saatchi&Saatchi pripravili regijsko praznično kampanjo.

Kampanjo so podprli s praznično donacijo v vrednosti 200.000 evrov, ki so jih enakomerno porazdelili med dve humanitarni organizaciji oziroma društvi, Botrstvo in Humanitarček, ter tako tudi kreativno povezali zgodbo oglasa in donacije. Še tako izjemen talent namreč potrebuje podporo in oporo. V Botrstvu letno namenijo 500 evrov za vsakega otroka, ki je del njihovega Sklada za razvoj talentov. V letu 2022 pa bodo z donacijo NLB 200 prikrajšanim otrokom lahko ponudili priložnost, da razvijejo svoj talent. Na drugi strani pa v Sloveniji pod pragom revščine živi kar 97.000 starostnikov. Društvo Humanitarček jim bo s pomočjo donacije lahko priskrbelo 21.000 toplih obrokov.

 »V NLB ne pravimo zaman, da smo tu doma. Tu dihamo s polnimi pljuči, ustvarjamo, doživljamo vzpone in padce, tkemo vezi. Zato je povsem naravno, da si želimo tukaj aktivno sodelovati, vplivati in izboljševati kakovost življenja –  tudi z vključevanjem tistih, ki so prikrajšani. In z zagovarjanjem enakih možnosti za naslavljanje številnih priložnosti. Na sodelovanje z Botrstvom in društvom Humanitarček smo res zelo ponosni. In v NLB vse to počnemo iskreno in s srcem. Ker je svet, poln srčnosti, svet, poln priložnosti,« sporočajo iz NLB.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji