Terras Gauda
Opaženo

Opazili smo: Studio 360 na bienalu v Španiji

Studio 360 se je kot edini slovenski predstavnik udeležil bienalnega tekmovanja, ki ga organizira priznana blagovna znamka Terras Gauda v Španski Galiciji.

Na spremljajoči mednarodni razstavi so predstavili dva plakata, za katera Vladan Srdić, kreativni direktor Studia 360 in avtor ilustracij, pravi, da predstavljata »vizualno popotovanje skozi trajnostno bistvo te blagovne znamke in harmoničen odnos človeka in narave, ujet v steklenico.«

terras gauda

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji