bla
Opaženo

Opazili smo: Trampolinov pregled leta

Kreativni studio Trampolin je dobro leto delovanja obeležil tudi z video pregledom projektov, ki služi tudi kot promocijsko orodje.

Kot je za MM povedal Tine Lugarič, kreativni direktor in soustanovitelj, so s t.i. showreelom želeli novim naročnikom, partnerjem, sodelavcem in drugim sodelujočim v kratkem času dati občutek, kaj počnejo in kako. »Predvsem pa želimo z njegovo pomočjo nekoliko bolj odpreti vrata tujim trgom. Tako regiji kot povsem mednarodno. Že sedaj imamo na podlagi naših del precej povpraševanj z različnih koncev sveta, z letošnjim letom pa se te širitve želimo lotiti nekoliko bolj sistematično. Vsako leto bomo naredili nov showreel, kot to počnejo različni vrhunskih studii po svetu,« pojasnjuje Lugarič. 

Trampolin so leta 2020 ustanovili Tine Lugarič, Andrija Šulić in Nenad Cizl.  »Naše prvo leto je res bliskovito minilo, saj smo od prvega dne na polno aktivni. Učimo se vsak dan in sproti, saj se pogosto lotevamo projektov, ki so izjemno zahtevni, v vsakega pa vložimo veliko tehnične dovršenosti in crafta.« Ob tem je Lugarič sploh zadovoljen, da delujejo novi načini in procesi dela, ki so jih aplicirali, pri delu z naročniki pa stavijo na veliko dobre energije, odprto in konstruktivno komunikacijo, predvsem pa medsebojno spoštovanje in zaupanje.

»Na tak način se ustvarijo dobri pogoji za razvoj drugačnih del, ki so vredna pozornosti in časa ljudi, v njih sprožijo neke občutke, znamko pa vsekakor dvignejo iz povprečnosti,« je prepričan. Stalni ekipi soustanoviteljev sta se pridružila še vodja projektov in spletni razvijalec, iščejo še vodjo digitalnih projektov. »Stalnih zunanjih sodelavcev, s katerimi sodelujemo na področjih videa, animacij, oblikovanja in drugih ekspertiz, je več kot 10. Ne želimo rasti prehitro, saj je pri nas na prvem mestu visoka kakovost in temu primerne ljudi želimo okrog sebe.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji